Gå til innhold

Elite Car Care(.co.uk)


Geir

Recommended Posts

Fant dette firmaet på eBay da jeg letet etter 3M teip. Betalte 27 okt, og mottok varen 1 nov. Det kan sies å være godkjent.

Ikke like godt utvalg som f.eks. Autogeek, men så skal jo også det litt til...

Direktelink til en noe rotete oversikt over alle produkter sortert på produsent;

http://www.elitecarcare.co.uk/all_prodmanf.php

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...
Norfoc76

Utrolig god kundeservice hos de og 5%rabatt ved bruk av DW :)

Tror de trekker av engelsk moms eller noe slik også for når jeg logger inn blir prisen lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode erfaringer med de, men DHL derimot. Bestilte en pakke fra Elite car care og alt var fryd og gammen. Jeg satt spent og følgte med på pakkens vei til norge, men jeg ble litt forundret da den eneste oppdateringa etter 12 dager var at den hadde ankommet til Heathrow. Da bestemte jeg meg for å kontakte Elite car care, de snakket med DHL. Til slutt viste det seg at DHL hadde mistet pakken min :( Hun jeg snakket med på Elite car sa at det hadde rotet vekk flere pakker i det siste, og hun ikke ville ta sjansen med dem igjen. Hun fikk tilslutt sendt ny pakke med DPD, som visstnok skulle være mye bedre. Som bøt på såret skulle de betale Customs Clearance charge. Så vil si bra kundeservice, men styr unna DHL :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første ordren min derifra var en Chemical Guys BlackLight, som ikke dukka opp....endte med at de sendte meg en ny. Bra service! Etter dette har jeg hatt 2 ordre derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TrulsMoen

Handlet derfra forige uke en gang, fikk varene nå på tirsdag :) Veldig fornøyd med dem, svarer raskt på mail også. God kundeservice !

Billig frakt var det også, 15 £ for 14.5 kg.

Endret av TrulsMoen
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Moderatorer
Christer

Første ordre hos disse forige uke,venter spent på varene.Litt skeptisk til DHL.Måtte betale ekstra frakt pga eg bodde utenfor område deres.

Send dem mail på forhånd og si at du ikke ønsker varene sendt med DHL, så pleier det ordne seg. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har utelukkende hatt dårlige erfaringer med DHL. Makan til ubrukelig fraktselskap skal en lete lenge etter... nei, vent, Posten Norge konkurrerer hardt om tittelen "Verste fraktselskap"! </rant>

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...