Øyvind G

Hvor lenge varer en Washpuddel?

56 innlegg i emnet

Har nå brukt puddelen min 3-4 ganger og nå mister den fiberene/hårene. Etter hver gang har jeg skyllt den i vann, trykket vannet ut av den (ikke vridd) får så å legge den på tørkestativet til tørk.

IMG_0339_1024x683.jpg

Hvor lenge pleier en slik puddel å vare før den er ødelagt?

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hører du bare med Swissvax så ordner de sikkert en ny til deg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme med min, har brukt den 3 ganger =

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør vi, vi hadde et lite parti med feil - sikkert av det. Send oss en epost på salg (at) Swissvax.no så ordner vi det :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vanskelig var det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert brukerfeil, men jeg vasker alt av hansker og pudler i vaskemaskin. Det tålte ikke min, så den ble nedgradert til felger :) Eneste Swissvax produkt jeg ikke er fornøyd med :) Men skulle sikkert ikke ha vaska i maskin, så er egentlig greit :) Swissvax har kongeprodukter .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig min og kom fra dette dårlige partiet Dag? :P min røyta veldig under vask av bil, og i dag under skylling i vasken kom det temmelig mye mer av...se bilde

dog det enda er vått og samlet i en "ball" :P

IMG_06181.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hender Werner - send oss en e-post til samme adresse :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min også er sånn.. men jeg trodde at det bare var sånn jeg da :P Trådene er helt løse, den røyter som en gammel katt. Kjøpte den for et års tid siden og har brukt den 3-4 ganger når den var ny. La den på hylla og skjønte ikke hva som var så bra med disse. Er denne også fra et dårlig parti kanskje?

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt samme problem med mine puddler. Kjøpte 3 stykker og tenkte de var av samme kvalitet som alt annet fra SV. Etter håndvask var bilen full av lo/tråder i lister og sprekker. Dette var ved førstegangsbruk. Tenkte samme som Haakon O, at washpudels var noe oppskrytte greier, men dette oppklarer jo saken..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

You all know what to do :) Problemet er at dette kan vi ha fått levert fra Sveits på forskjellige tidspunkt, men det er nok fra samme parti

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

e-post sendt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail er sendt Dag.

Takk for det :)

At de røyter litt i begynnelsen er vel ikke unormalt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle bare mangle :)

Det er helt normalt, men de skal i all hovedsak gi seg etter en liten stund.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte mail på søndag, men har ikke fått noe form for tilbakemelding. Noen av dere andre som har fått svar?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror svampen skal ligge i postkassen din i dag, Haakon!

Om ikke gi oss beskjed så blir den sendt i morgen.

Vi mistet litt oversikten p.g.a kampanjen, samt at det var noe krøll med frankeringa vår.

Men gi oss beskjed, så sender vi eventuelt ny svamp til deg i morgen om du ikke har fått i løpet av dagen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje er alene på jobb om dagen grunnet ferie, så jeg håper dere tillater at ting tar litt lenger tid enn normalt. Alle henvendelser ang puddel behandles selv om dere ikke får svar på mailen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, ikke noe i posten i går eller i dag. Ikke noe hastverk, kan vente lenger å se om den dukker opp, lurte bare på om det var registert siden det ikke var noe tilbakemelding på mail :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, du er registrert - beklager at vi ikke har fått gitt personlig feedback :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde min var den eneste som var slik...den røyter veldig, finner igjen fibre flere steder etter vask, også oppi bøtten..

Epost sendt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive