Sleeper

Enkel opplakkering av skinnratt, lillestrøm og omh

Lurte på om det var noen området øst for oslo/lillestrøm som kunne ta for seg å ordne litt på ett ratt for en liten(?) slant med kroner? Er bare generell bruksslitasje det er snakk om, har prøvd å få med det værste på bildet.

IMAG0257.jpg?t=1341513265

IMAG0262.jpg?t=1341513263

Endret av Sleeper
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke noen tips, men lurer på hva som er lagt på rattet fra fabrikk og som skaper den "blanke" hinnen/laget (som etterhvert slites og blir matt). Finnes det noe middel som kan smøres på for å få tilbake den "blanke" hinnen? Noen som vet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en ganske standart svart skinnfarge, så tror du vil komme langt med litt: http://www.swissvax.no/produkter/skinn-laerpleie-produkter/art-358-swissvax-leather-healer-150-ml

Bruk denne tråden som guide og kjøp det som er i denne artikkelen uten om SV LH: http://www.detailersclub.no/forum/topic/14065-sshowto-skinnfarging-e46-skinninterioer/page__hl__howto

Så fikser du dette selv tenker jeg :)

Dersom du ikke vil sitte igjen med masse produkter etter fiksingen så tror jeg det er gladelig noen som kjøper det av deg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her sett gjennom alt dette før og fundert på å ordne det selv, men det er bare det å kjøpe produkter til over 1000 kroner som virker litt unødvendig når det ikke er store jobben og det bare er rattet som skal bli tatt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her sett gjennom alt dette før og fundert på å ordne det selv, men det er bare det å kjøpe produkter til over 1000 kroner som virker litt unødvendig når det ikke er store jobben og det bare er rattet som skal bli tatt :)

Dersom du ikke vil sitte igjen med masse produkter etter fiksingen så tror jeg det er gladelig noen som kjøper det av deg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå bor jeg på andre kanten av landet, men hvis jeg skulle tatt denne jobben, så hadde nok prisen ligget på 1000.- Det er tross alt litt arbeid med dette, det er ikke noe som er gjort på en halvtime. Rattet skal renses, preppes, legge på farge i flere omganger, og så skal det tørke i 4-5 timer, før du kan behandle det med skinnbalsam/melk. Så hvis du har litt kunnskaper selv, så kan du fint gjøre dette, og om så hva selge resterendes av produktene etterpå, og komme billigere ut av det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel bare krype til korset og gjøre det selv ettersom det er alles anbefaling, får se hva man får tilegnet seg av ny kunnskap da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vel rattet jeg så på? Lærpleiemidler kan du eventuelt låne av meg, så kan du heller bare skaffe fargen selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det ja :) Får se hva det blir til, må vente på lønning først uansett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier i fra om det "ramler" inn noe skinnfarge her og jeg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive