Terje Stranden

fit it pro !!

Lurer på om det er nokon som har prøvt dette "vindundermiddelet" først kom dei med denne fantastiske pennen som du kunne stryke ut riper i billakken med, og no kjem dei med en spray som gjer billakken som ny :) kun å spraye på og tørke av med mikrofiberklut, nokon som har prøvt desse produkta ?? sprayproduktet heiter foresten "restorz it" :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når et produktnavn minner meg om setninger som "Can i haz cheezburger - plx?" så rynker jeg automatisk litt på nesa :P Har en kompis i Torshov Bilrekvisita-systemet som skulle teste dette litt. Kanskje jeg skal få tak i en sånn og teste dette. Har ikke veldig trua, men hvem vet? Kan være det demper riper sånn tålig greit for mannen i gata :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når et produktnavn minner meg om setninger som "Can i haz cheezburger - plx?" så rynker jeg automatisk litt på nesa :P Har en kompis i Torshov Bilrekvisita-systemet som skulle teste dette litt. Kanskje jeg skal få tak i en sånn og teste dette. Har ikke veldig trua, men hvem vet? Kan være det demper riper sånn tålig greit for mannen i gata :)

Ja eg synst det høyrest og ser litt for fantastisk ut til å vere sant :) tvins reklame på tven som reklamerer for desse produkta, tvins.com der finn du dei, løp og kjøp :) hehe
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De andre versjonene av Fix it pro har vært nevnt mer enn en gang (antar at du mente Fix og ikke Fit? basert på beskrivelsen passer det med de andre linkene jeg har tryllet fram)

Noen som har testet Fix it pro ?

FIX IT PRO

Fix it PRO !

"Fix-it pro" ?

Fix It Pro

Yes, sjølvsagt, litt dyselektrisk der ja, FIX IT PRO skal det vere :) men en blir heilt sikkert "fit" av å bruke det også :) Endret av Terje Stranden
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en sånn tusj på ebay, kosta vel i underkant av en dollar, så måtte jo bare teste. Kommer kanskje ikke som noe sjokk, men den virka dårlig. Greit, ripa blir kanskje borte, men tusjen legger jo igjen så mye produkt på lakken at det faktisk blir værre.

Endret av TrulsMoen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett restore it,men skal kanskje være som en spray-glaze?.. Spraye på/tørke av prinsippet, synes jeg fungerer dårlig på swirls/rds og defekter, gir riktignok en glattere overflate men vet ikke helt jeg..

Ser ikke helt for meg å "shine" en bil, med klut, spray og fix-itpro:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en sånn tusj på ebay, kosta vel i underkant av en dollar, så måtte jo bare teste. Kommer kanskje ikke som noe sjokk, men den virka dårlig. Greit, ripa blir kanskje borte, men tusjen legger jo igjen så mye produkt på lakken at det faktisk blir værre.

Hehe, ja en kan vel like gjerne kjøpe en sprittusj i samme lakkfargen å streke over stripa med :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

post-4665-1343474289,72_thumb.jpg

Har nå fått denna varianten på jobb også. Koster 99.- ut. Har ikke testa den så skal ikke uttale meg om hvordan produktet fungerer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett restore it,men skal kanskje være som en spray-glaze?.. Spraye på/tørke av prinsippet, synes jeg fungerer dårlig på swirls/rds og defekter, gir riktignok en glattere overflate men vet ikke helt jeg..

Ser ikke helt for meg å "shine" en bil, med klut, spray og fix-itpro:)

Nei det ser ikkje eg heller for meg, visst en bil som er så full i drit som dei test objekta på reklama, vil ikkje en stripe opp bilen enda meir med kun å spraye på produktet å tørke av med mikrofiberklut ?? synst det ser litt skummelt ut.

post-4665-1343474289,72_thumb.jpg

Har nå fått denna varianten på jobb også. Koster 99.- ut. Har ikke testa den så skal ikke uttale meg om hvordan produktet fungerer.

Hehe, sikkert noko liknande som den fix it pro, reknar med dei tjener penger som gras på godtruande folk som oss som kjøper desse produkta :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive