Gå til innhold

A3 - ein omreisande bilmassøses forteljing


Gry

Recommended Posts

For tida er eg i manko på bustad i nærleiken av arbeidplassen min i Ringerike, leiligheiten solde eg i byrja på juli og den skal overtakast av ny eigar i starten av august, og bustadmarknaden er i sommerdvale så mellombels bur eg hjå kjærasten min i Bærum. Det er jo ikkje noko hinder for å ta på seg nokre oppdrag utafor Hønefoss, sjølv om reisetida blir om lag 45 minutt. Eine vegen...

Ei dame kontakta meg tidligare i juli etter å ha sett bilete på fjesboko lagt ut av eigarane på den førre jobben eg tok, og undra om eg kunne rense bilen hennar innvendig og få den til å skinne utvendig. Det var ikkje noko som hasta i stor grad, så ein dag på vei forbi stoppa eg opp berre for å få eit inntrykk av tilstanden. Standard grått tekstilinteriør som bar sitt preg av våte klede, iskremfingre og fotballsko. Pluss at sist dekka vart lagd om så skrubba dei oppi taket baki, det lyse taket.. Utvendig ikkje meir enn ein kan venta seg, heilt standard sleten, nokre merke av bikkjeklør og andres bildører og ei lang skrape nedst på førerdør, og eigaren klaga på at den ikkje var så blank lenger. (Jau, han blir vaska i børstevask).

Så etter at bilen deira har vore på verkstaden og dei har køyrd fullt lass frå IKEA, fyllde eg bilen min med gnikkeriar og troppa opp måndag 23 juli 0830. Fekk nøkkel til bilen, og til huset og garasjen til eksen hennar medan bileigaren sjølv fòr på jobb.

Og, eg veit eg manglar nokon bilete for ein fullverdig Sjå og Skinn-tråd, men det tør vær nok!

Heiv meg rett på innvendig rens:

Starta med å kaste ut matter, hattehylle og deksel

_DSC9372.jpg

Inspeksjon av seter

_DSC9374.jpg

_DSC9375.jpg

_DSC9377.jpg

_DSC9378.jpg

_DSC9380.jpg

Støvsaug så godt eg kunne, men eg hadde løypt frå det smale forstykket heime. (Det stod rett nok ein støvsugar inst i garasjen med smalt munnstykke, men diameteren på slangen var mindre enn på mi eiga, og eg orka ikkje rive laus heile maskina frå kingelvevet). Ser jo greit ut?

_DSC9383.jpg

Uups

_DSC9382.jpg

Vaska over all plastikk og nedre del av taket (det som er trekt i samme stoff men som ikkje er mykt som taket) med Chemical Guys Green Clean i ei bytte blanda 1:15. Dekkmerka i taket bak gjekk faktisk bort berre med klut og såpevatn!

_DSC9384.jpg

Så henta eg meir vatn, fylte varmt vatn i beholdaren på rensemaskina, Foma Combivac, og laga meg nok ein 1:15 GC-miks i 1.5 liters lavtrykkskanne frå Biltema.

Og så raida eg markjordbæråkaren ved postkassestativet, herlige store bær! Berre såvidt eg hugsa å foreviga nokra av dei på veg ned i magen B)

_DSC9386.jpg

I taket torde eg ikkje bruke den vanlege tekstilbørsten min, så eg fordelte produktet berre med klut. Taket halvvegs, det nærast er vått og ferdig rensa. Draup litt GC i auga mens eg holdt på, men det lekk også eindel vatn frå trykkdysa nå så det gjekk opp i opp. (Blei frykteleg støl i magemusklane dagen derpå!)

_DSC9388.jpg

Veit ikkje heilt kva dette er, gjennomslag av ein slags festeanordning? Gløymde å sjå om dei var der når stoffet var tørt.

_DSC9389.jpg

Førarbrønn. Ikkje ille, skulle nesten ikkje tru den har vore stort ute i vintervêr med salt og snø. Her brukte eg Meguiar's tekstilbørste, den som har ein stiv og ein mjukare ende. Brukar berre den mjuke delen.

_DSC9390.jpg

_DSC9391.jpg

Men du verda for ein skilnad etter at eg fekk kakka av søla!

_DSC9392.jpg

_DSC9394.jpg

Førarsete etter behandling. Såpe påført to gonger på sittepute og på den delen som vender mot midtkonsollen, ein gang på ryggstykket. Hovudputa fekk eg ikkje dreisen på med sine små flatar og vinklar, så eg tørka berre over med klut, spylte ein gong med vatn og saug opp igjen.

_DSC9398.jpg

Baksete og golv

_DSC9399.jpg

_DSC9400.jpg

Detalj av korleis eg rensar.

Først sprute på såpeblanding.

_DSC9401.jpg

Skrubbe straks så eg får skum, får eg ikkje skum sprutar eg på litt til. Lett å sjå at alt er dekt av såpe og at det er omtrent jamnt.

_DSC9402.jpg

Sprute med vatn mens maskina sug. Går over fire-fem gonger til det ikkje kjem meir skum eller skit. Og så går eg over berre med sug fleire gonger for å få opp mest mulig vatn, går også over etter nokre minutt, då kjenner eg gjerne om det framleis er blautt.

_DSC9403.jpg

Ferdig, berre å tørke!

_DSC9407.jpg

På den svarte puta måtte eg gå på ein tredje gong med såpe for å fjerne siste flekken. (hm kvifor ser det ut som det framleis er flekkar i bortre delen?)

_DSC9404.jpg

Hattehylla gjekk eg over med fukta klut, der var ikkje mykje skit å sjå og stoffet var svært tynt og så skrøpelig ut så eg ville ikkje gå på med masse vatn her.

Dekslet over reservehjulsbrunnen derimot, der vatna eg og vatna eg og det skumma og skumma! Og det skummet var annleis en GC-skummet, såg det også da eg slengde møkkavatnet at det var meir skum enn det plar bli. Til slutt ga eg opp og saug det så tørt det gjekk, forsøkte meg også på køyrespor :blush:

_DSC9405.jpg

Innvendig rens tok meg akkurat fem timer, noe eg gissa på då eg gjorde prisoverslag på førehand. Då heiv eg meg i gang med vask slik at tysdag berre var polering!

Motorrom! Før vask for ein gongs skuld.

_DSC9408.jpg

Berre støvete, brukte opp resten av GC-blandinga, og så testa eg ein durabeleg dose Chemical Guys Grime Reaper (eg trur eg forsøkte meg på 1:8 men det vart litt på slumpen). Dette spylte eg generøst over dørhengsler og nedi motorrom mens eg arbeidde med Swissvax Wheel Brush, spylte etter med vatn før det tørka.

Forresten skrubba eg gummimattene med GC1:15, dei vart kjempefine! Og hald seg like blanke (trur ikkje dei er så altfor gamle, berre litt slitasje hos føraren). No pics :blush:

Da var det felg-tid! Ho (eigaren sjølv) sa felgane ikkje var nokon fryd for auget.. Derav Autoglym Clean Wheels, syrebasert stoppeklokke-felgrens. Fremre høgre.

_DSC9409.jpg

_DSC9410.jpg

Dette er etter to rundar Clean Wheels og børste. Børste på begge rundane!

_DSC9412.jpg

Og enda ei runde

_DSC9414.jpg

Eg var i ferd med å kansellere middagen omtrent no, men så viste det seg at dei tre andre hjula ikkje var so gale. Alle fekk ei runde Clean Wheels med børste. Fremre venstre.

_DSC9415.jpg

Bakre venstre

_DSC9416.jpg

Bakre høgre

_DSC9418.jpg

Lèt det tørke litt, på med Wolf's Chemicals Deironizer v1. Ikkje heilt lik verknadstid på det enkelt hjul på bilete. Fremre høgre

_DSC9422.jpg

Fremre venstre

_DSC9421.jpg

Bakre venstre

_DSC9420.jpg

Bakre høgre

_DSC9419.jpg

Skura nøye over alle gummilister eg fann, med rein surfex eg spruta på og så gnei eg med ein klut eg duppa i ei bytte halvfull med vatn. Og den bytta blei skifta ein gong undervegs då den blei temmeleg bedriten

_DSC9424.jpg

Og no visar det seg at mens eg gjer mitt beste for å hugse sidemålskunnskapane mine har eg mist kva for slags forvask eg bedreiv.

Det var i alle høve Prickbort, for eg minnast at hovudet på originalflaska endelig har gjeve opp og byrja lekke.

Og så er eg temmelig viss på at det må ha vore Surfex HD 1:5, då det er min vanlege blanding før polering.

Og så fann eg ut kva for slags bil dette har vore før han kom til Noreg:

_DSC9423.jpg

Deretter Iron X. Eg trur eg sløste. Brukte over halve flaska :mellow: Men eg måtte jo!

_DSC9425.jpg

_DSC9426.jpg

_DSC9427.jpg

Ingen høyttrykkspylar her, så då brukte eg opp heile beholdaren med Autofoam på skumpistolen

_DSC9429.jpg

Håndvask med frynsete vaskehanske fra Jula og to GG-bøtter på hjul, hadde ein litt sliten einsida chenille for nedre panelar.. Såpe: ja. Muligvis CG Citrus wash.

Meguiar's clay. Her etter heile bilen! Litt skitt på taket og nokre små asfaltflekker men særs lite. God forvask (klappe meg sjølv på aksla :thumbup: )

_DSC9431.jpg

Tørka med Miracle Dryer over nesten det heile, men brukte Clas Ohlson hundehåndkle nedst då bilen er tectylert.

Inspeksjonsbilete!

_DSC9433.jpg

_DSC9434.jpg

_DSC9435.jpg

_DSC9437.jpg

_DSC9438.jpg

_DSC9439.jpg

_DSC9466.jpg

_DSC9441.jpg

_DSC9442.jpg

_DSC9443.jpg

_DSC9444.jpg

_DSC9446.jpg

Sportsteip-rester..

_DSC9447.jpg

Då var det heimtur. Jobba nesten på minuttet 9.5 timer, pluss halvannen time køyring.

Neste dag var det ikkje råd å komma seg ut av senga like tidlig, så då var eg på plass 0900.

Først lakkdybdemålingar

AudiA32006.jpg

Testar kombinasjon

Flex Roterande, svart vaffel, S17+

Krauss 500W Oscillerande, grønn uber, S30+

_DSC9448.jpg

Maskert med både svinedyr 3M spesialbilpleieteip og litt rimelegare "jeg skal bare male litt" teip. Eg favoriserar billig-teipen, då 3M-teipen sit vel godt festa i seg selv og til bilen. Vel som i for mykje for min smak.

_DSC9449.jpg

Tok litt spotkorrigering med gul og S17+ også, og der gjekk eg over med svart etterpå uansett.

_DSC9451.jpg

_DSC9457.jpg

På taket tok eg ein råsjans og gjekk berre over med oscillerande, lite riper berre helsningar frå ein klargjerar.

_DSC9469.jpg

Som vanleg har eg ikkje noko særlig til arbeidslys, den eine halogenlampa eg har ligg bortgjømd i leiligheta. Eventuelt i ein kasse i boden der eg har pakka ned alt eg eig..

_DSC9475.jpg

Ja, både tak og panser og lista øvst mot vindauga på sia av bilen er opplakkert (har skjema ein stad og den kjem når eg har skanna ho). Og her på taket er det også litt våtslip, eg trur faktisk eg berre køyrde over to ganger med DA i staden for å hente opp flex'en.

_DSC9476.jpg

_DSC9477.jpg

_DSC9478.jpg

Etter

_DSC9481.jpg

_DSC9482.jpg

Min einaste halvt-om-halvt, frihands utgåve. Panseret var særs oksidert :blink:

_DSC9483.jpg

Gjekk to runder for å få det bra nok

_DSC9484.jpg

Under døråpnarar tok eg for hand med liten gul pute og S3gold. Sjølve dørhandtaket var i metall overraskande nok, ganske tynn lakk, så eg maskerte på første steget og køyrte oscillerande over. Samme med tanklokket.

Eg maskerte grundig dei matte b-stolpane og det trekanta feltet på bakdøra og køyrde to lette pass med DA over for å friska opp fargen og fjerne småflekkar (og eg la ikkje på voks, eg gløymde det heilt, men har jo ikkje opaque heller..).

Litt av bakfanger, fekk ikkje tatt det eg ville pga tidsnød.

_DSC9492.jpg

Så forsøkte eg å bli ferdig. Vaska over bakruta innvendig og tok litt her og der som eg så flekkar (nokon av mine eigne GC-flekkar men også noko fra barnehand).

Fekk skrapa av oblatane og pussa kjapt over med gul pute og S3g for å fjerne limrestar.

La 1Z gummipflege på alle lister i dørane, lot det tørke fem-seks minutt før eg fjerna overskotet.

Hadde på smørjing på hengslene, CRC multilube transparent blue (som eg for øvrig slo korka av då eg pakka bilen i hastverk og spruta utover bytte, bakluke, skjorte, rute..)

Voks: Meguiar's #16 lagt med våt pute. Var kjempelett å stryke av igjen, fekk det skikkelig tynt og fint unntatt litt akkurat der eg starta (før voksen har fordelt seg nok i puta).

Nokre etterbilet. Diverre gløymde eg å sjå gjennom straks, eg var i knipe med tida for å rekke jobb og sprang rundt og heiv ting inn i bilen mens sveitten rann. Kameraet sto i manuell fokus etter at jeg kjempa for å få lakkskavankane med, så motorrommet er ikkje heilt... skarpt. Det er berre vaska, ikkje behandla med noko.

_DSC9487.jpg

Eg trur knapt eg nokonsinne har hatt sol på ferdigbileta :(

_DSC9488.jpg

_DSC9489.jpg

_DSC9490.jpg

Ha-ha, postmannen kom med ei pakke mens eg stod der med proppar i øyrene! "Nei, eg bur ikkje her, eg kjenner dei knapt". Men så i det han nesten var på veg bort "Eg har jo nøklene til huset så det må vel gå, eg sett den inn i gangen, eg, kor skal eg signera". Det må være triveleg å kome heim frå ferie og så står pakka fra FedEx der allereie!

_DSC9491.jpg

Eg kom tolv minutt for seint på jobb så kollegaene mine satt allereie og slo mynt om kven som skulle få overtida (utan å ringe og høyre om eg faktisk var i kjømda.. sikkert ikkje så seriøst ment).

Eigaren sendte meg melding seinare og ho var særs nøgd og lova å berre kjøre søndagsturer i opphaldsvêr. Men ho lurte også på korleis ho skulle halde den blank, så eg skreiv eit temmelig drygt elektronisk brev der eg forsøkte å forklare litt. Eg tilbaud meg også å komme att ein dag til uka, inkludert i samme betaling sjølvsagt, for å vaske ein gang utvendig (kanskje vise henne litt teknikk) og ta noe av det småtteriet eg ikkje rakk. Som vask av alle rutene innvendig, enda en surfex-skrubb på dekkgummien og kanskje litt glans, sjekke om gummillistene utvendig hadde godt av vasken og kanskje legge litt smørning på dei også. Og det låg jo att litt poleringsrestar på bilen, spesielt nedi den kanten ved vindauga.

Litt tynt med bilete av defektane etter at eg var ferdig.. Det er ved det vanlege.. Eg forsøkar stadig.

For øvrig så er eg i usemje om omreisande bilmassasje eigentleg har noko for seg.

Så lenge ein får tilgong til vatn både til personlig bruk (vassklosett er å føretrekkje framfor buskane i åkeren) og til bilen (og helst varmt vatn, fysjameg utrivelig å vaske med kaldt vatn), ein stad å stå under tak helst utan vind men med elektrisitet, så går det jo greit om ikkje reisevegen er for lang.

For det er eit helsikes stress å hugse på alt ein skal ha med! Sjølv om det er litt sjarm i å reise rundt ^_^ Eg trur nok eg har brukt to timer ekstra til saman berre på å pakke ut og inn av bilen og forsøke å hugse alt eg burde ha med.

Tidsforbruk:

Køyring 2.5 time

Korrigering: 9.5 + 5.5 time

Organisering: 2 timer?

Bileteredigering: 45 min?

Skriving: 3 timer + 2 timer retting av feil

Det kan brått hende eg redigerar litt om eg kjem på fleir detaljar. Uansett så skal eg finne PTG-skjemaet.

Trevleg veknad :fun:

edit: skriveleifar som nemnt i innlegg #12 (ein god del av dei i alle høve)

Og eg kom på at eg også polerte dei matte stolpane

Og PTG

Endret av Gry
  • DCN Poeng 26

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian

Godt utført jobb!

Har lagt merke til at du prøver å finne norske ord og uttrykk i forbindelse med detailing noe jeg liker, men hvorfor plutselig begynne med nynorsk?

Nynorsk er greit for meg så lenge man er konsekvent og ikke blander i samme tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke blanda i samme tekst? Jeg slo opp endel underveis også for å ikke rote for mye (sånn som at vanligvis skriver jeg tilsammen men på "korrekt" nynorsk heter det "til saman")

Eller er du kanskje dårligere i nynorsk enn meg :-P

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Jeg har vel ikke blanda i samme tekst? Jeg slo opp endel underveis også for å ikke rote for mye (sånn som at vanligvis skriver jeg tilsammen men på "korrekt" nynorsk heter det "til saman")

Eller er du kanskje dårligere i nynorsk enn meg :-P

Eg som tidlegare har skreve nynorsk veit at det var nokre skriveleifar ute å spaserte, men dette var ikkje så altfor gale. Til saman er rett skreve, sjølv om det kan høyrast ut som "ord delings feil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Det er ikkje ofte ein ser nokon som skriv på "ny-norsk" :) Og du har kontrol på både massage og språket, pluss at det er skrevet på en morsom og forklarende måte.. Er som du sier litt pes og krever organisering om man skal drive på hos andre, og meget fort gjort å glemme et å annet! Om jeg skal være litt kritisk synes jeg stripene på nyrenset bagasjeromms-mattene er litt skjeve, så skjerpings på de:)

Tipper på en lykkelig eier!

Endret av cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Kult, Gry! Veldig pent løft på en kul småbil. :) Trakk godt på smilebåndet da jeg begynte å lese. Cred er gitt!

Eg som tidlegare har skreve nynorsk veit at det var nokre skriveleifar ute å spaserte, men dette var ikkje så altfor gale. Til saman er rett skreve, sjølv om det kan høyrast ut som "ord delings feil".

Skulle gjemt oppi brystlomma under eksamen Meringdal, sidemåls-eksamen for østlandsfolk er ikke bare-bare :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian

Jeg har vel ikke blanda i samme tekst? Jeg slo opp endel underveis også for å ikke rote for mye (sånn som at vanligvis skriver jeg tilsammen men på "korrekt" nynorsk heter det "til saman")

Eller er du kanskje dårligere i nynorsk enn meg :-P

At jeg er dårligere i nynorsk enn deg tviler jeg ikke på. :)

Sett bort fra at enkelte ord er skrevet på bokmål er det vel en tekst på nynorsk, mulig noe "konstruert" og ikke skrevet av en som bruker det i det daglige. Men vi trenger ikke gjøre tråden til en nnorsk diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Eg såg nokre skrivefeil her og der eg óg, men i og med at Gry kjem frå tjukkaste Austlandet let eg det passere.

Likevel vil eg berre seie at "forsøke" på nynorsk heiter "freiste", som i "jeg forsøkte å gjøre det beste jeg kunne", vert til "eg freista gjere det beste eg kunne". Vidare heiter det "for øvrig", nett som på bokmål, og "kvifor" i staden for "korfor". Ut over det var det rett bra skrive, morosamt og informativt, samt at nynorsken gav det eit særpreg og ein heilt eigen klang. Godt jobba, både med jobben og teksten!

Cred åleine for å ha skrive på nynorsk, og sjølvsagt for vel utført jobb.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal fortsette å skrive på nynorsk foreslår jeg at du gjør som Todleif og skriver saaakte, for dette var tunglest :P

Flott jobb :thumbup:

cred er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min tråd så jeg anser meg i min fulle rett til å diskutere nynorsk.

(Forøvrig tusen takk for kreds og fine ord, litt synd jeg ikke rakk flere bilder for jeg blei skikkelig fornøyd med jobben selv om jeg måtte hoppe over noen detaljer på slutten)

Jeg er en pedantisk jævel og syntes det var en artig intellektuell øvelse å skrive på sidemål (jeg fikk 5 i sidemål og 4 i hovedmål på videregående, og det var vel omtrent sist jeg skrev en lenger tekst på nynorsk, jeg var russ i -95). Denne ideen fikk jeg faktisk før jeg leste Pondus-sommeralbumet (løp og kjøp) og lysten blei ikke mindre etter at jeg hadde stavet meg gjennom diverse grautmål.

Så etter "klager" om skrivefeil har jeg nå limt hele dritten inn i word (ja, ja, jeg vet Microsoft ikke akkurat er superpålitelig) og her er større feil jeg fant (en og annen manglende fuge-s og endel e istedet for en a (sommer vs sommar) / i istedet for e (leiligheit vs leilegheit), lar jeg gå) kontrollert opp mot UiO og Språkrådets nynorskordbok:

Nærheiten - *knis* den trenger jeg ikke slå opp engang, jeg ville jo aldri skrivi kjærligheit!

Bolig - bustad (har ikke vært helt konsekvent i bruken)

Forrige - førre

Rense - her fant jeg ikke noe, så da blir det reingjere? Ikkje heilt nøgd! Har dere ikke renserier i nynorskland?

Klagde - tror jeg blir bedre med klaga

Sjøl - sjølv (jeg sier jo sjøl, lett å bomme. Har sniki seg med en selv også)

Dro - drog, men skulle jeg skrivi det en gang til hadde det blitt fòr siden det er så sjelden man får brukt aksenter

Støvsugde - støvsaug? Hahahahahahaaaa :rofl1:

Løpt - løypt/laupt

Munnstykkje - munnstykke (den var en joker)

Trukke - trekt (enda en vrien en, for jeg sier trekt, men det er jo overhodet ikke bokmål og trukket må jeg spise sitroner til)

Deilig - ? herlig?

Kun - berre, tydeligvis.

Gulv - golv (argh, jeg skulle hørt på læreren min)

Sort - svart (typisk glipp siden jeg har vendt meg av med å bruke svart for å kunne skille fargen fra skitten)

Se - sjå (dette går under standard skrivefeil, så åpenbart feil at det kviner)

Vann - har jeg stort sett klart å skrive vatn

Kjøyrespor - ikke j her heller gitt (jeg luka bort maaange andre slike)

Tirsdag - tysdag (hallo det er jo Tys dag!! Også jeg som har lest alle Valhall-albumene, flere ganger!)

Lot - lèt (enda en aksent!)

Bedriten - slo jeg opp mens jeg holdt på men jeg fant ikke noe og orket ikke skrive det om til særs skitten eller noe sånt

Bedreiv - finnes heller ikke, må vel bli ... tja .. fann på? (sett i sammenhengen)

I hvertfall - skrives ikke slik på bokmål og jeg finner ikke noe bra på nynorsk. Uansett? Nå nekter UiO meg å sjekke flere ord :blush:

Muligens -

Nestan -

Foredrar -

Vinduene - har stort sett blitt vindaugene

Sådan -

Skrapt - skrapa?

I øvrig - for øvrig

Kvifor - korfor (

Svetten - sikkert svetta, UiO sier fremdeles jeg må vente

Lovte - lova

Tilbød - tilbaud

Lå - låg

Noke/noken - har helt konsekvent latt være å skrive noko/nokon ser det ut til (noken.. Bergensk? Jeg skylder på Pondus)

Forutsatt - ?

Og så er det jo et lite problem om man skal skrive radikalt eller normalt, der er jeg garantert ikke konsekvent. Jeg klarer å være relativt konsekvent på å skrive radikalt bokmål siden jeg har daglig trening i det. Lett å bikke helt over i Nordstoga-mål innblanda litt Setesdal for å få det til å høres skikkelig nynorsk ut! Jeg slo bl.a opp en god del slike -ig-ord (herlig) bare for å være sikker på at jeg ikke måtte skrive herleg.

Ikke at jeg egentlig tar meg så nær av språkkritikk, folk her inne bryr seg jo ikke med skrivefeil bare bilen blir rein og blank. Det er takhøyde for endel dialektiske særtrekk heldigvis, dette forumet hadde blitt dørgende kjedelig om det var som debattene i Aftenposten. (Jeg liker nynorsk så til gjengjeld haaaaater jeg riksmål :thumbdown: ).

Håpet på endel ekstra kommentarer for valg av mål!

Jeg er forøvrig oppvokst i Skien, i Grenland. Og det min lærer sa var at når det gjelder nynorsk så er det bare å skrive omtrent som vi snakker, bytt ut alle æ-er med a (båtær og bilær, snakkær og hoppær) , eg i stedet for jeg, husk på noen sånne særord som at det heter kjærleik og ikke kjærlegheit og slå opp de orda du lurer på i stedet for å skrive svensk. Hadde dette vært et offisielt skriv hadde jeg nok lest minst igjennom to ganger til, én gang kun for å leite etter villfarne e-er...

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker heller og jeg som skulle legge meg tidlig! Jeg skulle hvertfall ikke sitte og leke med stavekontrollen i word, makan til tull

  • DCN Poeng 1

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Ble et flott resultat dette, og sikkert en fin writeup, men for min del, (etter noen traumatiske opplevelser på skolen) så takler jeg ikke å lese nynoregsk, så etter et par linjer med tekst, så bladde jeg bare gjennom bildene.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til både jkart og Tommy, og flere av dere andre:

Jeg kan love at det ikke blir noen vane å knote ^_^

Tok fryktelig lang tid, så det sorterer under "det var gøy, men nå har jeg testet det og er ferdig, hva blir neste påfunn?"

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Til både jkart og Tommy, og flere av dere andre:

Jeg kan love at det ikke blir noen vane å knote ^_^

Tok fryktelig lang tid, så det sorterer under "det var gøy, men nå har jeg testet det og er ferdig, hva blir neste påfunn?"

Et annet språk, kanskje? Tysk? Fransk? Japansk? Polsk? :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Japansk hadde vært interessant - definitivt! :D

Ble forresten en flott A3 etter din massasje ;)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror flere varianter av språk er utelukket, jeg så et facebook-innlegg skrivi på grenlandsk og det var temmelig vrient. Selv for en som i utgangspunktet er flytende!

Tekstet for døve? Driver døve med bil? Eller skjønner de ikke greia siden de ikke hører motorlyden? De kan jo føle motorlyd, husker jeg leste om en ballerina som var døv og hun følte taktslagene i musikken gjennom føttene..

neineineinei rare ideer i hodet mitt

Japansk hadde vært interessant - definitivt! :D

Ble forresten en flott A3 etter din massasje ;)

Car spa blir jo nesten bilmassasje! Grys bilmassasje, hehe, godlukt, varme og vann, fjerning av døde "hudceller" (lakk), såpe/olje/voks og håndspålegging, det er da ikke flere ingredienser i en spa heller?

Jeg har utrolig lyst til å få sett bilen igjen og få tatt flere bilder, håper eieren lar høre fra seg. Hu kan da ikke si nei til en gratis håndvask?

(Den forrige bilen jeg tok, den unevnelige som førte til denne jobben, har faktisk påført meg såpass traumer at jeg tok meg i å dukke ned bak dashen da jeg så en bil som lignet i området.. det var inne på en bensinstasjon og det var ikke jeg som kjørte, så ingen trafikkfarlig situasjon)

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...