Gå til innhold

Har dere noe kjæledyr?


Marius

Recommended Posts

garrett_T4

GetAttachment1.jpg

Jeg har jo dette praktfulle eksemplaret da:P som jeg også har nevnt tidligere.

Men bortsett fra den så har jeg 2 katter å en hund, type ettersøkshund. Drever er vel rasen..

IMG_0692.jpg

IMG_0730.jpg

IMG_0737.jpg

Ja jeg suger i å ta bilder av dyr:P

Å kjærringa har no hester osv da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • truhaa

    4

  • Marius

    3

  • Lexgtturbo

    2

  • kabbern

    2

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Hans Marius

Har ikke noe dyr nå, men vi hadde 2 stk grønlandshunder, 1 stk samojed og en katt og kattunge da jeg var mindre. Grønnlandshundene og samojeden kjørte vi ofte i hundespann. Fant ikke noe bilde av dyrene, men samojeden så ca. slik ut. Har lyst på hund en gang selv :)

hektor.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte dyr her, gitt.

Har ingen dyr selv, har en ødelagt barndom med søkk og kav av katter utenfor huset som alltid skulle legge seg på panseret på bilene våre om vinteren. Ingen av bilene vi har hatt har noengang sett ut!

Kanskje en av grunnene til at jeg har dette som hobby??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Mange flotte dyr her, gitt.

Har ingen dyr selv, har en ødelagt barndom med søkk og kav av katter utenfor huset som alltid skulle legge seg på panseret på bilene våre om vinteren. Ingen av bilene vi har hatt har noengang sett ut!

Kanskje en av grunnene til at jeg har dette som hobby??

Godt mulig det ja ;) Hvis du hadde gått til doktoren hadde han helt sikkert funnet ut at du var ødelagt psykisk fra barndommen, som sikkert alle andre her på forumet også, inkludert meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe dyr nå, men vi hadde 2 stk grønlandshunder, 1 stk samojed og en katt og kattunge da jeg var mindre. Grønnlandshundene og samojeden kjørte vi ofte i hundespann. Fant ikke noe bilde av dyrene, men samojeden så ca. slik ut. Har lyst på hund en gang selv :)

hektor.jpg

Nydelige hunder.

Valget sto mellom en slik eller chow chow når vi skulle ha i vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

S3T: Petter liker vi......

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Må nesten legge inn ett bilde av "dieseldyret" mitt da, 7 mnd gml Border collie. Er med meg på jobb 4 dager i uka og ligger stort sett på teppet sitt i traktoren og sover når vi brøyter. :)

post-567-1234637849_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 stk undulater.

Ozzy på 5 år. Nesten litt slitsomt tam. Har lært seg å si "hei", "hei du", "natta" og plystre etter damene.

post-522-1234732829_thumb.jpg

Kikki på 3 år. Nesten håndtam, men generelt sint, og biter etter alt som rører på seg.

post-522-1234732884_thumb.jpg

Ellers så har jeg vokst opp med hund, og kommer til å kjøpe en hund når jeg synes vi har tid til å ha en. Pr nå så er vi alt for mye borte, og da vil jeg ikke ha et kjæledyr som krever mye oppfølging.

Ellers så pleier vi å låne hunden til svigers innimellom; bakgårdsmixen Mira, en hvalp på 9 år.

post-522-1234733095_thumb.jpg

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en 4 år gammel Labrador Retriever tispe som heter "Lisa". Hun kommer fra Engelske jaktlinjer og min kone er 110% hunde- og jaktfreak så det passer bra. Hun har også sin egen side: http://www.jakt-labben.no

IMG_7870.jpg

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha meg unnskyldt men wtf? Hva er dette for et vesen?

ØrjanA... han er her på forumet ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...