Klykken

CG Lava og erfaringer med den

Kjøpte den for noen uker siden og har fått testet litt på både min og kjerringa sin bil. Gir fin glød, men jeg må innrømme at dette den gir lite/ingen beading. Vannet henger på lakken som en ullgenser på borrelås!

Når jeg først prøvde denne reagerte jeg på at den var såpass "tyntflytende", men tenkte ikke mer over det og smurte utover et tyyynt lag over hele bilen til kjerringa og lot den stå å haze i 30-40 min før jeg buffet av forsiktig. Sånn sett så den grei ut. Men som sagt, vannet henger!! Noe jeg har oversett ang denne?

Har prøvd meguiars #26 (tror jeg den heter) carnuba voks, og den gir bilen temmelig med vannskrekk i tillegg til relativt lang varighet... Så ble litt skuffet.

Men er det flere med samme erfaring som meg med denne?

Edit: forarbeid på begge bilene har vært vask, maskinpolering, surfexvask, tørk og voksing.

Endret av KongKlykken
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testa denne på bror min sin BMW... hold i .. tja .. 1 måne maks..

Endret av MikaelØ
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, det er min oppfatning også! Faen as.. Kostet nesten 1000kr også!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg la den på min for noen mnd tilbake og den leverte lite/ingen sheating, holdbarheten vet jeg ikke stort om da jeg la på shield etter ca en mnd..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å legge flere lag av den, kanskje. Se om det gjør noe forskjell.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter med samme inntrykk jeg også. Handlet den når det var gruppekjøp på den her. Glans er så og si vekke ifh. til andre vokser(Petes 53, CG 50\50) og beading er noe av det dårligste jeg har sett.

Er forresten til salgs dersom noen vil kjøpe....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva selger du den for? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil du betale for den er vel det rette å si :P Er 3\4 igjen av voksen, så holder til en del biler til. eller til å spise, for det er vel gjerne den beste egenskapen den har. Lukter helt himmelsk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært interessert for å ha i 20ml-sample tilbudet, så får flere folk testa den og :)

Hva lar du denne gå for?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive