Gå til innhold

Hva skal jeg velge..?


Ulf

Recommended Posts

Som topic sier så sliter jeg litt med å velge hva jeg skal bruke av produkter til vinklargjøring av bilen.

Har følgende produkter tilgjengelig:

Duragloss 105/111, Nxt techwax, Jetseal 109, Autoglyms HD voks, Pinnacle souveren signal series II/liquid..

Greier ikke bestemme meg hvilken kombo jeg skal kjøre, så trenger litt tips og råd.. Sikkert mange som mener ulikt her, så er bare å fyre løs diskusjon.

Endret av Ulf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Samme Pirex sier.

hvis du legger en voks over vil det bare bli for at få opp gløden litt mer i lakken noen dager, da voksen ikke vil feste seg spesielt godt på DG111 og Jetseal.

NXT skal du som sakt ikke bruke da den inneholder rens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duragloss 105

Duragloss 111

Jetseal x2

Collinite 915 x3

Da er du klar.

Så topper du det hele med Chemical Guys blitz etter hver vask så har du en grei beskyttelse hele vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde bilen vinterklar denne uken. Tok litt tid siden 105 og 111 skal ha litt tid før man kan legge neste lag men ble hvertfall følgende:

Vask

Duragloss 101

Duragloss 105

Duragloss 111

Dodo Juice Light Fantastic

Brukte også Swissvax Autobahn på felgene.

Ble veldig fornøyd med resultatet, og håper beskyttelsen skal vare helt til våren.

Bilde044.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

bare husk på herdingen du på 24 timer etter at 105 er på lakken og samme med 111 før du tar noe over de, det har en innvirkning på holdbarheten på de, samt at du bær ha bilen innendørs etter påføring av de (mht herding)

men samme som pirex sier..

105

111

2 x jtsel109

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...