Gå til innhold

Menzerna ønskes kjøpt raskt


elmof

Recommended Posts

Hei,

Lurer på om noen er villig til å selge meg Menzerna 3000 eller Menzerna 4000 innen de neste 48 timene?

Setter pris på om det er i nærheten av Bergen. Er villig til å kjøre langt tho. * Desperat * :wacko:

Selger kan få penger eller vi kan bytte mot ett eller annet som jeg har .

Bilnerden har tydeligvis gått på ferie, er det noen andre forhandlere som selger Menzerna? :)=

Fomle.

Endret av elmof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg slik at jeg ønsker å benytte ett produkt som jeg kjenner til, dette på grunn av at det skal benyttes på en bil som jeg ikke har mulighet til å erstatte hvis skader :unsure:

Endret av elmof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Har ingen produkter eller erfaring om Menzerna, men hvis det er SF4000 du tenker på så har Elite i UK 250ml flaske på lager. (Min link)

Ser ut som at dette er et finnish produkt, så hvis du vil prøve noe annet, så kan du f.eks gå for Scholl S30+ eller S40+ (sistnevte er finest av disse 2 produktene). Blå 3M Ultrafina SE er også en finnish compound.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å takke Jørgen for en hyggelig handel, utrolig greit av deg å stille opp så raskt for å hjelpe en DCN medlem. Beklager den lille turen til minibanken , men tror vi fikk ordnet det opp nok så greit J

Tusen takk :thumbup:

Endret av elmof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...