Gå til innhold

Forskjell CG Fabric Guard og Nanolotus tekstilfor?


opas

Recommended Posts

Skal beskytte noen helt nye stoffseter og er i stuss om hva jeg skal bruke. Tenker mest på CG Fabric Guard og Nano Lotus Tekstiler forsegler.

Er det noen som har prøvd begge eller har hørt noe om forskjellene eller hva som er best?

Når setene er helt ny , er det da behov for og rense setene først , som f.eks med CG Green Clean ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har CG Fabric Guard og kan ikke si jeg er kjempe imponert egentlig. Veldig dårlig holdbarhet. Har sett Nanolotus sin i aksjon og den virker bedre. Har dog ikke prøvd den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Har lagt over et par lag med CG Fabric Guard i min bil nå.

Ser ut til å holde seg bra så langt, men har bare gått en måneds tid så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre det ennå vanskeligere å velge produkt, vil jeg komme med et 4. alternativ :thumbs:

Selv har jeg brukt Swissvax Lotos Protectant på stoffmatter, kalsje og vadestøvler med veldig godt resultat.

Brukte tidligere CG fabric guard på stoffmatter, men synes ikke den var mye å skryte av egentlig. Min mening var at den hadde liten effekt og ekstremt dårlig holdbarhet.

Skal ta setene i firmabilen med SV Lotos P snart, satser det funker like godt der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...