Gå til innhold
Anaxyd

Selvrensende glass. Tenker dere det samme som meg?

Recommended Posts

hmsilset    3 830
hmsilset

Det kommer mange sånne nyheter i fremtiden :) Nanoprodukter/sealere om få år vil kunne tåle 15 år om det ikke kommer for mye sterke saker på lakken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ugn    7
ugn

Usikker om det kommer med det første gitt.

Handler mye om fortjeneste, er nok mer lønnsomt å lage et produkt som holder "lenge" enn evig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Usikker om det kommer med det første gitt.

Handler mye om fortjeneste, er nok mer lønnsomt å lage et produkt som holder "lenge" enn evig.

Det er like om hjørnet ;) Har lest om det på nanolex.no tipper jeg.Ikke helt sikker.

Permanent Coating System er en to-komponent coating basert på kjemisk nanoteknologi. PCS kan benyttes som permanent anti-graffiti beskyttelse (hvor produktet påføres kun en gang som eneste lag) samt tilpasses de aller fleste overflater på land og offshore. Coatingen er ekstremt motstandsdyktig mot kjemikalier, saltvann og organisk forurensning, og har effektperioder på 5-15 år eller mer. Utfyllende info samt egen nettside kommer i løpet av høsten.

Endret av hmsilset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MikkelB    0
MikkelB

Sjefen min har slike "selvrensende" vinduer på huset han bygde i 04... Funker knall det.. Bare å spyle av vinduene, så er de blanke og fine..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stein86    158
Stein86

Jeg brukte Collinite #126 for å rense og forsegle rutene i den gamle leiligheten.

Vil ikke skryte på meg at de var selvrensende, men de holdt seg rene mye lenger enn før jeg la forsegling på dem.

Og med en kjapp spyling med hageslange en gang innimellom så ble vinduene rene igjen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anaxyd    114
Anaxyd

Produktet behøver ikke å vare evig, kan være som f.eks SV Shield i varighet, men ha denne "selvrrens" effekten i ingredienslisten. Om ikke lakken er 100% klinisk ren etter den renser seg selv, vil det jo være mye renere enn vanlig? Dvs, møkka sitter lettere, og det samler seg mindre møkk på lakken.

Hadde en voks hatt dette idag, hadde den vært i skapet mitt nå! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig