JimL

Video: E220 50/50, JimL vs forhandler

Bilen er nettopp kjøpt som "kosebil" av min kjære far, og jeg klarte jo ikke la han ha den i sitt eie mange timene før man begynte å pusle på den. Tok en vanlig vask med prickbort, autofoam/surfex i skumkanon, samt en liten strafferunde på dekk/felg med surfex/TRIX.

Høyre side er klargjort av merkeforhandleren her i byen.

Venstre side har jeg polert med DA / Meguiar's M84/M83, hele frontruta er rengjort og lagt glassforsegling på, så den er det dessverre ikke 50/50 på.

Tar med en liten teaser til show 'n shine som kommer også...

_MG_4786.jpg

Var bra med inntørkede dråper/merker på vinduer, samt en del horrible merker i lakken. Men er vel dessverre ikke mer å forvente når man får gjort sånn kjapp-kjapp arbeid noe sted. Synd de ikke tar dette mer seriøst "oppi systemet" hos bilforhandlere, er sikker på at mange av de som jobber som klargjørere skulle ønske de hadde et par timer ekstra til rådighet pr bil...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut :) Veldig mange proffe som ikke har sett dette forumet før aner ikke hva de driver med, så tid kan en ikke skylde på.Jeg kjenner såvidt en som bodde her før som har jobbet som bilpleier i mange år, og han hadde aldri hørt om hologram før ;) Klarte såvidt å forklare han det enda det er ganske enkelt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God forskjell der ja:-) Har vært en tur å sett på bil idag hos diverse bilforhandlere. Himmel og hav der var det mye dårlig klargjøring. Ja, de har dårlig tid, men resultatet kunne vært langt bedre med litt vett og riktige produkter. Så enig at det burde vært prioritet mer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dette. Venter spent på S&S :)

Jeg kjenner såvidt en som bodde her før som har jobbet som bilpleier i mange år, og han hadde aldri hørt om hologram før ;) Klarte såvidt å forklare han det enda det er ganske enkelt.