JimL

Video: E220 50/50, JimL vs forhandler

Bilen er nettopp kjøpt som "kosebil" av min kjære far, og jeg klarte jo ikke la han ha den i sitt eie mange timene før man begynte å pusle på den. Tok en vanlig vask med prickbort, autofoam/surfex i skumkanon, samt en liten strafferunde på dekk/felg med surfex/TRIX.

Høyre side er klargjort av merkeforhandleren her i byen.

Venstre side har jeg polert med DA / Meguiar's M84/M83, hele frontruta er rengjort og lagt glassforsegling på, så den er det dessverre ikke 50/50 på.

Tar med en liten teaser til show 'n shine som kommer også...

_MG_4786.jpg

Var bra med inntørkede dråper/merker på vinduer, samt en del horrible merker i lakken. Men er vel dessverre ikke mer å forvente når man får gjort sånn kjapp-kjapp arbeid noe sted. Synd de ikke tar dette mer seriøst "oppi systemet" hos bilforhandlere, er sikker på at mange av de som jobber som klargjørere skulle ønske de hadde et par timer ekstra til rådighet pr bil...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut :) Veldig mange proffe som ikke har sett dette forumet før aner ikke hva de driver med, så tid kan en ikke skylde på.Jeg kjenner såvidt en som bodde her før som har jobbet som bilpleier i mange år, og han hadde aldri hørt om hologram før ;) Klarte såvidt å forklare han det enda det er ganske enkelt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God forskjell der ja:-) Har vært en tur å sett på bil idag hos diverse bilforhandlere. Himmel og hav der var det mye dårlig klargjøring. Ja, de har dårlig tid, men resultatet kunne vært langt bedre med litt vett og riktige produkter. Så enig at det burde vært prioritet mer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dette. Venter spent på S&S :)

Jeg kjenner såvidt en som bodde her før som har jobbet som bilpleier i mange år, og han hadde aldri hørt om hologram før ;) Klarte såvidt å forklare han det enda det er ganske enkelt.

Hologram og kjørespor virker det som at disse karene ikke forstår.

Om du hadde sagt kjøregater hadde han nok forstått hva du snakket om :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dette. Venter spent på S&S :)

Skal få den ut asap :) Har måttet ta den etappevis da han har "måttet" bruke bilen en del selv. Men det går nå greit. Relativt ferdig utvendig nå, skal få tatt felger skikkelig, samt hjulbuer, også skal vi få lakket litt på fangerene.

I morra håper jeg å få tatt litt interiør :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar de å shiner biler selv på nordic eller setter de det bort?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ærlig talt ikke sikker, denne ble forskrift kjøpt hos en annen forhandler :) (usikker på ordningen der og)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, tenkte siden du sa "merkeforhandler".

Det er vel ganske vanlig å sette bort klargjøringa..

F.eks. til de mer eller mindre suspekte folka på den nedlagte bensinstasjonen rett nedenfor politihuset..

Der løp jo alle "ansatte" når skatteetaten kom på besøk..hahaha...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig at du faktisk kan se 50/50 skillet før du begynner å spyle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det samme. :P Stilig video!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, tenkte siden du sa "merkeforhandler".

Det er vel ganske vanlig å sette bort klargjøringa..

F.eks. til de mer eller mindre suspekte folka på den nedlagte bensinstasjonen rett nedenfor politihuset..

Der løp jo alle "ansatte" når skatteetaten kom på besøk..hahaha...

Hehe, ja tror de fleste her i byen kommer til å huske den der ei stund. Helt fantastisk. Var samme gjengen som klarte å "feilplassere" en nyere Mercedes kundebil på Autolink med betalt bilfrakt sørover...

Stilig at du faktisk kan se 50/50 skillet før du begynner å spyle :)

Ja det var litt fancy, skillet vises jo veldig klart på bildet men man ser det jo egentlig tydelig på videoen og :)

Tenkte det samme. :P Stilig video!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive