• 0
dreuf

Varighet Swisswax crystal rock krukke.

Spørsmål

Jeg må innrømme at jeg har blitt godt hektet av å lese S&S på forumet her.

Har kjøpt en del produkter selv, og om resultatet blir som ønsket kommer snart en newbie-S&S fra meg..

Jeg har skvaldret til en del kompiser om dette forumet, og vist en del 50/50 bilder herifra.

Noe jeg synest er galskap, er prisene på enkelte produkter..

Jeg skulle vise en venn noe "galskap" og skulle finne en liten Swisswax krukke for 1-2k... men når jeg går inn på nettbutikken finner jeg en krukke Swisswax Crystal Rock som koster 7699,-

Man får som oftest hva man betaler for, men dette får meg til å lure; Hvor mange biler behandles pr krukke?

(jeg skjønner at dette er avhengig av om man behandler en Ford Excursion eller en Mini Cooper, men gjennomsnittelig?)

Endret av dreuf
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 svar til spørsmålet

• 0

Kjøp en krukke Shield før du går for crystal rock :) Holder Shieldkrukka 25-30 lag, ja da er du klar for en dyrere voks ;) Det finnes også en del vokser som koster 160-300kr for samme mengde som holder like lenge som en SV voks, men da får du ikke herlig duft og naturlige ingredienser :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Jeg har lagt 25+ lag med min crystal rock, og det er ca 1/4 igjen i krukka enda. Dette er bare på personbiler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

At man får så mange lag ut av hver krukke hjelper jo selvfølgelig på pris pr bil.

Når jeg har brukt opp Collonite´n min så får jeg teste en krukke med Shield.

Crystal Rocks ligger langt frem i tid :)

Denne hobbyen er vel som alle andre, billig til man begynner å lese på forum ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Ikke noe problem med å tjene denne inn igjen, hvis du tar biler for andre. Jeg tar 1000.- ekstra for å legge CR på en bil, å de kundene jeg har, som er litt inne i bilpleie, betaler dette uten å blunke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive