Gå til innhold

Teaser, eller ikke nå lenger..


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg har vært sammen med Andre(Slemreke) fra Belys.no og vasket litt bil og tatt bilder idag...

Jeg sendte sms til han rundt 12.30 og lurte på om han skulle være med å vaske bil idag, men han var på skolen.. Men makan til god innstilling skal en lete lenge etter, han skulket skolen og kjørte til Moss for å vaske bil :D

Etter noen timer med bilvask og mye svada så ble det en matbit før bildene ble tatt...

Og bildene, de kommer imorgen... Han er ihvertfall latterlig flink :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    12

  • bjorke

    8

  • truhaa

    6

  • Arne

    5

Mest aktive i dette emnet

  • Admins
truhaa

ja hva kan en si....... tosk er vel passende? ;)

All honør til Andre da for skoleskulk og istedet bilvask...

R-R-r-r-r.espect

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hahahahahahahahahaha, er jo så trendy å drive med den teasinga så nå var det min tur :thumbup:

Og godt å få negative tilbakemeldinger på sånt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Har ikke bildene engang jeg... Venter på de fra Reka da han legger de inn hos seg.. Skulle få de imorgen, så blir det nok en plakat el 2 ut av det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Reka kan ikke svare, han er banna alt....

;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så du, min sønn Brutus..

Dette hadde jeg aldri ventet fra deg Bernhard.. Teaser??? :shocking2: Da er det nesten bedre å legge ut hva du gjorde uten bilder i det hele tatt slik det ble gjort tidligere i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

stripper du slipper du å bli banna.... hilsen Dennis

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Gjorde jo det, vi vasket bil, spiste middag og tok bilder.... Bjorke kommer vel til å få spader :rolleyes:

Reka hadde faktisk planer om å strippe mens han vasket, men tror han ombestemte seg da han ikke fant lillegutt.. Han måtte bruke makrolinsen for å finne den igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Jepp men ikke ring først, han liker at det kommer nakene menn overaskende inn i stua hans og omfavner han...

men ja bildene til Andre er det ofte verdt å vente på ja....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Jepp men ikke ring først, han liker at det kommer nakene menn overaskende inn i stua hans og omfavner han...

Åssen vet du det egentlig? Blir litt bekymra når dere vet så mye om hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...