Gå til innhold

Kjøp av ny voks, men hva?!


r_style

Recommended Posts

Ja, da er det på tide å invistere i en ny voks, hvis ikke flere... Har på bilene jeg polert, brukt DP Maxwax, som i for seg er ett meget bra produkt til en BRA pris, men jeg sliter med holdbarheten og syns ikke den gir det jeg vil ha lenger! I starten var det "wow, for ett resultat", men har nå lyst til å prøve en ny og annen voks...

Hva anbefaler dere der ute? Egentlig har jeg bestemt meg for å prøve Swissvax, men hvem av de? Har lest og hørt mye bra om hver og en, noen utmerker seg mer enn andre selvfølgelig.

Har tenkt til å investere i voks for max 2000,- og fargen det gjelder varrierer veldig, da jeg polerer mye forskjellige både innen venner og familie, så en eksakt farge er vanskelig å si, bortsett fra att 95% av bilene er metallic lakk!

Kom gjerne med argumenter, tips råd og ikke minst holdbarhet dere har erfart fra de produktene dere anbefaler... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Concorso holder jeg på med as we speak... den er USANNSYNLIG bra... vanvittig lukt også på den og så lett å benytte at du ikke fatter det....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swissvax er ikke bra. Måtte smake på Finessevoksen min da jeg brukte den første gangen...Lukta så godt!

Men ok.....litt seriøst; Swissvax er herlige saker. Concorso er nok et bra valg, selv om jeg ikke har testet den selv.

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal handle Svisswax BOS/smaragd. Den som jeg har hørt mest fine ord om for den prisklassen :)

(meeeen.. du blir nok fornøyd i den prisklassen uansett :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...