Gå til innhold

Minitest av Carpro Trix på felg


Mr.Custom

Recommended Posts

Mr.Custom

Minitest av Carpro Trix

På gamle vinterfelger

Tenkte jeg sskulle dele min erfaring med Trix på mine gamle vinterfelger, som ikke har sett vaskeremedier på noen år

:wacko:

Her er utgangspunktet : (dette er ikke samme felgen, men var like skitten. Ble litt ivrig på å begynne så jeg glemte å ta før bilde)

IMG_5116.jpg

Her er to bilde etter ca 5min med trix sprayet på:

IMG_5119.jpg

IMG_5120.jpg

Så tok jeg å spylte av med ht, har ikke noe bilde av dette, men her er 2 med andre påføring av trix og jobbet denne inn med felgbørste:

IMG_5121.jpg

IMG_5122.jpg

Dette fikk virke i ca 7-8-9 min

:thumbs: før jeg spylte av, å da ble det slik:

IMG_5123.jpg

Etter dette så ble det så mye mygg ute at jeg måtte bare pakke sammen og gå inn

:mad:

Men syns at Carpro Trix tok veldig mye dritt og felgen ble klar for en runde med voks

:thumbs:

Dette var ingen grundig test, men men

:fun:

Kom gjerne med tilbakemeldinger

:P

Takk for titten

:D

  • DCN Poeng 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bare testet den litt her selv (en bil), så kan ikke si så mye, men ut ifra bildene dine så tar den godt ja.

Trix, er en mix av TarX og IronX mener jeg å huske, så det er jo et smartprodukt om det tar både asfalt og metallpartikkler i samme slengen, sparer litt tid på det :)

Ellers er små tester like artige som store :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin test som viser effekten av produktet, og jeg må si at dette ser svært lovende ut :) Dette blir noe å prøve etterhvert! Gir deg en cred for denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

Spennende produkt og fin liten test! Virker jo ganske bra til å være et slikt "kombo-produkt" som Truhaa beskriver.

Ser det sitter igjen endel skitt i "sprekkene". Gikk du over med kost også her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar

Jeg har prøvd denne selv på bil men ble ikke veldig imponert. Synes Prickbort og Iron X tar mye bedre. En viktig detalj er vel at en må riste flaska ganske hyppig med Trix under påføring for at den skal ha best mulig effekt.

Har nå begge deler stående og skal teste litt mer, men holder foreløpig min stemme på Prickbort og Iron X.

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Custom

Bare testet den litt her selv (en bil), så kan ikke si så mye, men ut ifra bildene dine så tar den godt ja.

Trix, er en mix av TarX og IronX mener jeg å huske, så det er jo et smartprodukt om det tar både asfalt og metallpartikkler i samme slengen, sparer litt tid på det :)

Ellers er små tester like artige som store :)

Ja det synes jeg også :) skal bli artig å teste denne mere fremmover.

Fin test som viser effekten av produktet, og jeg må si at dette ser svært lovende ut :) Dette blir noe å prøve etterhvert! Gir deg en cred for denne :)

Takk for det :)

Spennende produkt og fin liten test! Virker jo ganske bra til å være et slikt "kombo-produkt" som Truhaa beskriver.

Ser det sitter igjen endel skitt i "sprekkene". Gikk du over med kost også her?

Kosten min passet ikke ned i sprekkene, så jeg blir vel nødt til å invistere i flere koster :)

Flott test dette:) ser ut som det tok en del ja:)

Ja jeg ble imponert over produktet.

Jeg har prøvd denne selv på bil men ble ikke veldig imponert. Synes Prickbort og Iron X tar mye bedre. En viktig detalj er vel at en må riste flaska ganske hyppig med Trix under påføring for at den skal ha best mulig effekt.

Har nå begge deler stående og skal teste litt mer, men holder foreløpig min stemme på Prickbort og Iron X.

Jeg ble vertfall positivt overrasket. Jeg ristet flasken godt kun en gang. Prickbort og iron x står i hylla mi og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer H

Jeg ble negativt overrasket! Syntes den verken tok asfalt eller metallpartikler, og ja jeg rista hyppig! Så jeg kommer nok til og bruke prickbort og ironx hver for seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Custom

Hmmm, syns det var merkelig, kanskje et parti med dårlig kvalitet :/ tok vertfall alt av dritt på felgen. Har ikke prøvd den på bilen enda, da den er relativt ren fra før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jensenjr

Jeg har samme erfaring. Tenkte å bruke denne litt på samme måte som iron-x. Sprayet på etter en runde med P21S, men det var ikke mye TRIX fikk gjort gitt..

Sikkert god alene før noe annet produkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt to flasker av Trix, og syns i grunn at den går fra å imponere til å irritere, alt ettersom. :)

Den inneholder nok samme citrus-stoffet som Tar-X, så jeg syns det blir bare klin om den får ligge for lenge.

Men til spray på, spyl av syns jeg den funker ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...