Gå til innhold

Stoff matter


Rune90

Recommended Posts

Hei.

Det har sikkert blitt spurt om det før meg jeg spør på nytt, noen som vet hvor jeg kan få tak i stoff matter isteden for gummi? Jeg syns det er mye penere med stoff.

Har en Toyota avensis 08 mod.

Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke hørt med Toyota regnet med at dem ikke hadde:) hehe

Skal se på den linken du ga meg:)

Kom ikke opp noe på den linken:( men hva søkte du på?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 euro for fire matter? Eller er det tysken min som ikke funker som den skal?

Kommer jo under tollgrensa for disse, da er det jo verdt for å legge inn noe fjas i avensisen som er for salg

http://www.ebay.de/itm/TOYOTA-AVENSIS-T25-FUSSMATTEN-AUTOMATTEN-TEXTIL-Velours-4tlg-passg-dt-Her-/250992418314?pt=DE_Autoteile&hash=item3a70505e0a#ht_1961wt_1163

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Den er grei:) takk for tipse;)

Fant en del i fra England. Er det trygt og handle fra ebay.uk?

Teknisk sett handler du aldri med ebay, de formidler bare en annonse fra selger.

Som Sigmund sier må du sjekke feedbacken til selger. :)

Spørsmålet ditt blir i overført betydning: er det trygt og handle fra finn.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis er det mer risky å handle fra finn! Jeg har kun gode opplevelser fra Ebay, og det er nok fordi jeg har valgt selgere med høy positiv feedback..

Mye positiv feedback + riktig produkt + sender til Norge + bra pris = Bestill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sørg for å finne noen som shipper til Norge før du bestiller... :)

Er det muligens der det står "Versand nach:"? Tittet ikke på det engang, hang meg opp i prisen!

Jeg har bare hatt tysk i to år på ungdomsskolen så tatt i betraktning synes jeg jeg leser godt ^_^ Som en amerikansk kollega en gang sa "I can get thrown out of bars in 37 countries"

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må også sies at ebay for noen år tilbake kjøpte betalingsløsningen paypal. Den vanligste (og kanskje eneste du bør akseptere) betalingsformen blir derfor betaling med visakort gjennom paypal.

Begge to har gode rutiner for sikring av dine midler. Jeg har handlet varer på nett for mange 100' de siste ti årene, og dersom du ikke får varen eller på annen måte blir lurt rydder disse raskt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Er det muligens der det står "Versand nach:"? Tittet ikke på det engang, hang meg opp i prisen!

Jeg har bare hatt tysk i to år på ungdomsskolen så tatt i betraktning synes jeg jeg leser godt ^_^ Som en amerikansk kollega en gang sa "I can get thrown out of bars in 37 countries"

Sorter etter price + shipping: lowest first. Da blir du nødt til å legge inn landet det skal sendes til (Norge) og da forsvinner også de som sender til Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tips her nå folkens :) får sette meg ned i kveld og se om jeg finner noen:)

Tar det lang tid før man får varene?:) er bare så redd for og bli lurt. Selv om det ikke er snakk om så mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare presiseres at mange selgere sender til Norge om man spør dem, selv om de kanskje ikke har lagt dette til i annonsen. Koster ikke noe å gå på "contact seller" og høre på pris :)

Tar det lang tid før man får varene?:) er bare så redd for og bli lurt. Selv om det ikke er snakk om så mye penger.
Som sagt før i tråden, ebay er et marked med hundretusenvis av selgere. Ting som leveringstid, kvalitet på kundeservice, kvalitet på innpakking, etc avhenger av selger. Men samma hva, får du ikke varene så ordner VISA opp. Endret av JimL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tips her nå folkens :) får sette meg ned i kveld og se om jeg finner noen:)

Tar det lang tid før man får varene? :) er bare så redd for og bli lurt. Selv om det ikke er snakk om så mye penger.

Tar litt over en uke stort sett, om selger sender raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...