glacius

Felg skade på ny felg

Hei

Jeg fikk helt flett nye felger fra England for lit over 1 uke siden, jeg mottok felgene og var i ekstase og skrev under på den tingen til Tollpost da det var de som leverte den.

Da jeg i ettertid skulle åpne dem for å se noe som jeg burde ha gjort der og da når han var der, så så jeg at det var 2 hull i ene beskyttelsen til felgen,

20120618105925.jpg

20120618105918.jpg

20120618105902.jpg

da hadde noe klart å trenge igjennom og truffet felgen, dette er så leit da det ble et lite hakk¨, som dere ser så er det ikke stort men nok til at det plager meg,.

20120618103955.jpg

201206181040131.jpg

Det jeg lurer på er om det er mulig å fixe dette eller er det lost cause jeg snakket med selskapet som leverte felgene og de var kanon på service og sa jeg kunne sende den tilbake og få ny eller betale meg 50£ for den ( den koster 73£ ) så det var jo et meget grei kompansasjon.

Jeg tenkte å skaffe meg svart flikk lakk for å gjøre det litt bedre men er det vits ?

håper på svar

mvh glacius

Endret av glacius
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er lei. :( Jeg ville helt klart sagt ja til å få en ny! Litt styr mer å sende kanskje, men tror det blir beste løsningen. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har godtatt felgen nå og sende tilbake blir bare mye styr ja må vente 2 uker til og det ville jeg ikke vente igjen

Men jeg får bare leve med det tror jeg, hadde bare håpet at det var en mulighet få fixa det for en liten penge ^^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke at du kunne godta det der men. Lykke til om du vil prøve å fikse det selv. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg var baer så stressa, det var jo under transporten det skjedde, og de ga meg jo nesten full money bak for 1 felg så eg kan jo kjøpe en til for de pegene om jeg ville.

Jeg skulle jo sendt den tilbake men de brukte 4 dager fra UK til norge og 2 UKER fra oslo til harstad, helt latterlig og så hadde jeg ikke fått kjørt med dem i det hele tatt =( , men jeg har funnet noe på nett som kansje vil virke skal bare flikke den med litt lakk det vises veldig dårlig når jeg ser på bilen ute, på bildene er det værre en det ser ut pga av lyse =)

men jo leit det er det latterlig at folk ikke kan ta vare på ting de får de ser jo at det er felger er jo ganske så innlysende :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du handlet ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive