Junior

Ekstra voks over Black Box?

Hei.

Ser det er flere som sier at resultatet blir ikke så verst med Black Box, men holdbarheten er relativt dårlig. Kan det være en ide å behandle bilen med Black Box og legge en bedre voks over dette igjen?

F.eks Black Box + Chemical Guys 5050 Paste Wax?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faren er at noe annet over kan løse opp Black Box, og siden den har som oppgave å skjule riper og skavanker er ikke det noe særlig gunstig. Jeg ville heller lagt et nytt lag Black Box med jevne mellomrom hvor å holde oppe utseende.

Men siden du er her inne, kanskje du skulle sette i gang med ripefjerning du også? Da får du en bil som holder seg pen mye lenger :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har Scholl 3 og 30 + CG 5050 wax. DA maskin og Scholl sine puter + noen mikrofiberkluter. Er helt ny i gamet så har kjøpt inn etter litt anbafalinger fra Scandicshine. Holder på med min første bil nå :)

Tenkte på i fronten på sorte biler, at Black Box ville skjule steinsprang og slikt bedre, så kunne man vokset over. Eventuelt hvis man ville ta ei "hurtigpolering" med Black Box. Er Chemical Guys 5050 en voks som kan løse opp Black Box?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Er Chemical Guys 5050 en voks som kan løse opp Black Box?

Tviler på at særlig mange her inne bruker Black Box og i tillegg har kombinert det med akkurat den voksen du spør om. Men det tester du jo lett selv i løpet av et minutt. Blir kluten sort etter avbuffing av voksen har du svaret ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har du helt rett i :)

Skal gjøre en test.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tester du på kun halve panseret får du også testet holdbharheten, men ville heller lagt 1 holdbar voks enn 2 ikke fullt så holdbare vokser ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive