Marhau

Åssen polering voks E92 M3

Hei.

Har blitt spurt om å polere en bmw e92 m3 2009 mod fargen er hvit.

Bilen er demobil for fockal og skal på utstilling på førstkommende lørdag.

Lurer på åssen polering og voks dere vil anbefale på den, maskinen jeg har er flex da.

Har scholl s17 med gul pad og s40 med orange og hele 3m serien med tilhørende padder.

Voks har jeg sv shield og sv autobahn. Ser sv har egen voks for bla bmw men tror nesten det får duge med shielden, unødvendig kjøpe en voks kun for denne jobben.

Takker for svar.

Martin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor god tid har du?

Litt avhengig av tilstand også dette da på lakken.

Men en runde med S40 på orange eller en runde med 3M Extra fina vil gjøre bilen blankere.

også er det bare legge på shield, som er en god voks. og autobahn på felgene.

(ikke glemm dekk og hjulbuer om den skal på utstilling)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Ser første post har blitt full av kråke tegn.

Bilen skal på utstilling til lørdag så har torsdags efta/kveld og hele fredag da jeg har fri hver fredag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke tilfeldigvis 650 gamp med svenske skilter vi snakker om her? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo hørt han hadde hørt med noen flere så er ikke umulig d er samme persjon.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvor god tid har du?

Litt avhengig av tilstand også dette da på lakken.

Men en runde med S40 på orange eller en runde med 3M Extra fina vil gjøre bilen blankere.

også er det bare legge på shield, som er en god voks. og autobahn på felgene.

(ikke glemm dekk og hjulbuer om den skal på utstilling)

Ikke for på noen måte å utfordre Tyggerns kompetanse, men hvis lakken er litt for sliten til at S40 tar det, kan du teste med S17 på medium grov pad (eks orange Uber). Blei blankt og fint på en fanger jeg tok her om dagen, den hadde sleika borti en jernstolpe(!)

http://www.detailersclub.no/forum/index.php?/topic/13309-Kan-dette-reddes-med-DA-maskin,-tro?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for på noen måte å utfordre Tyggerns kompetanse, men hvis lakken er litt for sliten til at S40 tar det, kan du teste med S17 på medium grov pad (eks orange Uber). Blei blankt og fint på en fanger jeg tok her om dagen, den hadde sleika borti en jernstolpe(!)

http://www.detailers...DA-maskin,-tro?

He he.

Var derfor jeg lurte på hvor mye tid han hadde på seg.

Har en dårlig tid er det "skummelt" å gå på for grovt. slik at en ikke har tid til å rydde opp etter seg.

Men her kan det være greit å "teste litt" før en tar hele bilen. og har en tid til å rydde opp er det bare å kjøre på med det som er nødvendig. (avhengig av utgangspunkt, og lakk) S17+ funker også veldig bra med grønn über.

hollogrammer er heller ikke det skumleste på hvit bil, selv om det er fult mulig... (verre med micro swirls, om den er medium myk)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for gode svar, for se hvor mye korrigering det blir tid til eieren er ganske nøye og bilen er helakert for et år siden så er vel begrenset hvor ille det kan være..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ville jeg bare tatt S17 på eventuelle riper/skraper, og så S40 på hele bilen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle akkurat til å si at bilen hadde vert opplakkert, og at eieren (M P) er nøye med det han gjør.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle akkurat til å si at bilen hadde vert opplakkert, og at eieren (M P) er nøye med det han gjør.

ja har sett hva han lager baki biler hehe, er derfor han skal lage basskasse og gulv i bilen min for meg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive