Lena Kristin

Audi a4 b5 dj39824 stjålet i fenstad i natt.

23 innlegg i emnet

Min grønne audi a4 var borte når jeg stod opp i dag.. setter pris på om dere holder utkikk og ringer event 91706054 eller 02800 om dere ser bilen.

post-4665-0-68500300-1340438239_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÆSJ!!! Føler SÅ med deg. Har selv hatt innbrudd i bilen i natt hvor PC-sekken min med jobb-pcen er borte :( Kan jo bare tenke meg hvordan det er når hele bilen er borte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, kondolerer :(

Kan du komme med mere info om bilen, noen spesielle ting og kjennetegn?

VIN nr på bilen har du det?

Jeg har for noen år siden klart å spore opp en bil i utlandet via mine kontakter

så her han man også prøve.

Dessverre så havner veldig mange Audier i Latvia, Russland og Polen veldig fort :shocking2:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har sagt før så må man sladde registrerings skiltet når man legger ut bilder av bilen sin på forum.. det er utrolig mange uærlige personer der ute. Det er jo enkelt å finne ut hvem som eier bilen og hvor de bor når man har registreringsnummeret.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vin nr hva er det??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vin nr hva er det??

vehicle identification number (vin)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns jeg så deg i går ved Rimi. Samme grønnfaren på Audien, men var nok ikke deg? Var i 13:00 tiden. Utrolig kjedelig at den har blitt stjålet. De må virkelig ha vært ute etter bilen din siden du bor i Fenstad :rolleyes:

Jeg skal holde utkikk etter bilen når jeg er i Jessheim-området :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt spesiell farge på den bilen så den er jo veldig lett å få øye på

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vehicle identification number (vin)

Og på Norsk kaller vi det for blant annet rammenummer ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er WAUZZZ8D2WA196111

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff dette var kjipt å høre. Kondolerer, Lena :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakk ha bilen i snaue 5 mnd bare....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med denne fargen og den sorte bakfangeren er den nok ikke vanskelig å kjenne igjen i trafikken. Jeg holder iallfall øynene åpne!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kjipt!

Er vel kanskje som Makki sier, og at bilen allerede er på god vei til ny eier:( Men når de skal frakte bilen, må de jo enten kjøre den, ev sette den i en skaphenger/bil. Det siste tror jeg er reservert ekslusive "nye" biler. De parkerer vel også henger, for å se om det er sporing i bilen/e..

Men om den blir kjørt kan man kanskje spore opp gjennom tollpassering? Er vel ikke veldig sansynlig, men om du bor nord for Oslo, er det vel sansynlig at de bruker Finnskogentraktene, og der er det vel masse småveier uten overvåkning..

Kan være de har stoppet på bensinstajon e.l i nærheten, kanskje de har sett den?

Uansett er det vel beklageligvis liten sjanse for å se bilen igjen, men hadde du kansko? Da hadde jeg skrevet opp de nye felgene/dekkene og det store annlegget pluss masse stæsj:)! Du hadde vel ikke glemt pc i bilen og:)?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er delkasko på bilen. Lå kun ei jakke i bilen, og denne ble stjålet rett utenfor kjøkkenvinduet mitt hjemme i natt....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja politiet har nok tipset glomdalen pga fargen på bilen vil jeg tro..

Kan ikke helt se hvorfor en 98 modell skulle være på vei ut av landet... Gammal bil som det går 20 av på dusinet.. Ser ut for meg som om de har dytta den en stubb siden det er merker etter svært stor svingradius å vei ut av gårdsplassen her.. i tillegg så bor jeg sånn til att man ikke ser bilen på gården her fra veien.. man må ned til huset for og se att bilen står der..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har sagt før så må man sladde registrerings skiltet når man legger ut bilder av bilen sin på forum.. det er utrolig mange uærlige personer der ute. Det er jo enkelt å finne ut hvem som eier bilen og hvor de bor når man har registreringsnummeret.

I dette tilfellet tviler jeg på at noen har giddi å reise land og strand rundt for å bøffe en 14-15år gammal A4...

Er ikke akkurat høy verdi på slike så ser ingen grunn til å være paranoid.

95% sikkert er det helt tilfeldig at det ble denne bilen og ikke den som stod ved siden av..

Jeg sensurerer ikke skilter og tror ikke det har mye for seg så lenge man har en "vanlig" bil.

Det finnes jo et "bibliotek" over flotte biler med all info på finn om man virkelig ønsker å stjele på bestilling, så er ikke mye å stresse over..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er usansett like surt for meg som nå plutselig er billøs... og skal på jobb mandag som alle andre... Problemet mitt er att jeg bor i "ingemannsland" og kan ikke slenge meg på bussen og komme meg på jobb på null, swisj..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat dette med sladding av skilter har jeg sluttet å bry meg om. En tyv kan like gjerne sitte i en bil kjørende bak deg hvor h*n skriver ned registreringsnummeret og finner ut hvor bilen hører hjemme.

Føler med deg, Lena. Håper bilen blir funnet igjen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive