ColdFusion

Voks over 845

Har klargjort en Ford Focus Titan 2010 sort og avsluttet med 845. Har 476 og Onyx liggende. Er det noe poeng å legge på f.eks Onyx i tillegg?

PS: ikke noe lett lakk å jobbe med... Forørig også voldtatt av vaskemaskin med børster... Helt sykt mye RDS på sidene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei..er ikke mangen vokser som kan hamle med 845 eller collinite vokser sjenerelt på holdbarhet

Endret av Stigtm
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også Autoglym HD på vei, tok også felgene med 845. Hører gjerne flere synspunkter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger du på en mindre holfbar voks etter collinite 845 så vil nok det være mest ødeleggende. Jeg holder meg helst til en voks om gangen fremfor å blande :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

845 er knallbra på felger :) Autoglym HD kan du legge i september f.eks. Den er knallbra! Jeg synes den holder bedre enn noen annen voks jeg har prøvd.Til og med Surfex 1:5 har problemer med å knekke den :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

845 er helt super den. Denne har holdt i 8 mnd med meg nå. Ikke noe som tar den. Under vintertiden mistenker jeg at vokslaget rett og slett lå beskyttet under møkka :D men når det ble mulig med skikkelig vask igjen så var det FULL beading. Rått.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive