Gå til innhold

Problemer med foam lance


Sindre A A

Recommended Posts

Sindre A A

Kjøpte foam lance på siste oslo motorshow, og den har virket fint helt til i dag.

Har alltid vært nøye med å vaske den etter bruk, men i dag kom det nesten ikke skum ut i det hele tatt. Bruker den samme såpeblandingen som alltid, så problemet ligger ikke der.

Virker som om "suget" opp fra flasken ikke virker lenger...

Noen som har hatt dette problemet og klart å løse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med meg også, var pga. at CWG skiller seg så mye i flaska, og jeg hadde ikke rista flaska før jeg helte i beholderen. Måtte bruke tannpirker for å presse ut en klump med CWG :) Dette skjedde under bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit om du nevner noen produsent av denne foam-lancen.

Min tidligere tråd, mulig denne kan hjelpe deg. - [LINK]

Denne tråden gjelder riktignok min Karcher skumkanon.

Utdrag.

" Jeg har selv opplevd at pistolen sluttet å produsere skum etter 10 minutter. Byttet produktet i butikken og opplevde det samme. Etter litt feilsøking så fant jeg ut at det er noe feil med

Luftingen av såpebeholderen. Måtte rett og slett holde fingen forran utluftingen for at

Produktet skal produsere skum. Veldig tragisk, men ikke noe stort problem egenlig.

Ta derfor godt vare på kvitteringen. "

Kan være at pakningen i toppen har tatt kvelden, men som sakt så må jeg vite hvilken produsent. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Min fusket for en stund siden. Tok fra hverandre alt og kunne ikke finne noe som var tett. Fant til slutt ut av at slangen sugde seg fast i bunn av flasken. kappet slangen litt skrå i enden og etter dette har den fungert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hans Marius

Har selv slitt med skumkanon flere ganger, og det har for det meste vært den "blandedysa" som sitter inne i kanonen. Den blir etter hvert tett, og det virker som den blir det før eller siden, uansett hvor god du er til å gjøre den ren etter bruk. Det er uansett en smal sak å bytte, og en ny slik dyse får du i alle fall hos ss. Kjøpte der selv for rundt 50 kr per stk mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...