Gå til innhold
josje

Hva kan smøres på en kjøleskap (rustfritt stål)

Recommended Posts

josje    102
josje

Har en Bosch kjøleskap i rustfritt stål...når en bare ser i retningen på 'kassen' blir det flekker.

Finnes det noe blant de utallige produkter som brukes på bil som passer å behandle kjøleskapet med?

Da snakker vi om både rens/beskyttelse og vedlikehold.

Hva anbefaler dere?

Masse 'pussere' med utrolig mye rart skjult i diverse sprayflaskene på dette forumet så det må da vel finnes noe brukbart a smøre på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mr-Online    4
Mr-Online

Jeg har kjøpt en liten flaske hos elkjøp som koster litt men den er utrolig bra, samme serie som rensekremen til keramisk topp. Husker desverre ikke navnet :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
halldor84    2
halldor84

Plumbo har en variant beregnet for dette, fungerer strålende på våres rustftie hvitevarer. Selges på Jernia iallefall:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MadsH    44
MadsH

Har brukt WD40 på lofritt papir el, eller babyolje faktisk..

Begge deler fungerer helt greit..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gry    624
Gry

Lurer faktisk på om det er den trogha nevner som står på tekjøkkenet på jobb (skal sjekke i morra). Den imponerte ikke noe særlig da jeg prøvde å få oppvaskkummen blank da jeg kjedet meg på nattevakta, men inngrodd kaffe er en litt annen type møkk enn fingermerker på et kjøleskap

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gry    624
Gry

Oppvaskkum = autosol + gul scholl + roterende maskin:)

Fy fader så blankt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Oppvaskkum = autosol + gul scholl + roterende maskin:)

Fy fader så blankt!

Pics or it didn't happen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gry    624
Gry

Er snart et år siden mens jeg allikevel byttet benk på kjøkkenet, så dette er snapshot av et relativt reint hjørne akkurat nå. Det blei speilblankt! Til og med de to meglerne som var her trodde den var ny (og ikke fra 1982)

Men tør ikke prøve det stuntet en gang til nå for å fiffe den opp igjen nå som jeg straks skal selge, sist sto jeg på verkstedet med benken løst.. tør ikke prøve roterende og autosol inne på kjøkkenet gitt

post-2933-1340288296,01_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Lurer faktisk på om det er den trogha nevner som står på tekjøkkenet på jobb (skal sjekke i morra). Den imponerte ikke noe særlig da jeg prøvde å få oppvaskkummen blank da jeg kjedet meg på nattevakta, men inngrodd kaffe er en litt annen type møkk enn fingermerker på et kjøleskap

Suma Inox fungerer best/skal brukes på disse børsta stål finishene som finnes på kjøleskap, vaskemaskiner, gassgriller etc., i oppvaskkummen eller andre høyglansoverflater er det autosol eller annen metal polish som duger ;)

Tror jeg kjøpte min på staples.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 906
Christer

Er snart et år siden mens jeg allikevel byttet benk på kjøkkenet, så dette er snapshot av et relativt reint hjørne akkurat nå. Det blei speilblankt! Til og med de to meglerne som var her trodde den var ny (og ikke fra 1982)

Men tør ikke prøve det stuntet en gang til nå for å fiffe den opp igjen nå som jeg straks skal selge, sist sto jeg på verkstedet med benken løst.. tør ikke prøve roterende og autosol inne på kjøkkenet gitt

Det der er et triks jeg skal dra på vasken før vi skal selge, helt klart! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig