Gå til innhold

Hva er MÅ HA produkter for en nybegynner?


GENEXXA

Recommended Posts

E-zyme er en knallvoks, uten tvil. Ble ikke så blankt, men en helt syk wetlook på min svarte Touran med den på.

Shield holdt dårlig på den, og så veldig klinisk blank ut.

Samme med Collinite 845, klinisk/lys blank men den holdt til gjengjeld veldig bra.

E-zyme er også lett å bruke og lukter friskt. På alle måter en knallvoks spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clas ohlson har en Kärcher 5.585 til 2498 elns...kjøpte en slik, og er kjempefornøyd :) venter på foamlance fra ebay:) prikk lik den fra scandic shine :)

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Devine er dobbelt så bra som CR fordi den koster dobbelt så mye? :)

200ml CR = 7699.-

200ml Divine = 9995.-

Søker du litt finner du ekstremt mange diskusjoner om svisswax vs pris vs holdbarhet vs brukervennlighet etc. ;)

Hvis du har lest at E-Zyme kan sammenlignes med CR og den er billigere enn CR, så er jo E-Zyme ett scoop.

Hva mener du med at den kan sammenlignes med CR, og hvorfor er den i såfall et "scoop"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg som mener det, det er det trådstarter som mener :) altså, uten at jeg har prøvd noen av dem, så ser jeg på det slik; CR koster 7699,- og E-zyme koster 2399,-. Dersom disse to er sammenlignbare i forbruk, beading/sheeting, holdbarhet, hvordan de er å legge og buffe, og hvordan glans/dybde lakken får, og det at sistnevnte voks koster over 4000,- mindre, så er det jo rimeligere å kjøpe den, ergo den er ett kupp :) dette gitt at det er like mye produkt som det er i CR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Det er ikke jeg som mener det, det er det trådstarter som mener :) altså, uten at jeg har prøvd noen av dem, så ser jeg på det slik; CR koster 7699,- og E-zyme koster 2399,-. Dersom disse to er sammenlignbare i forbruk, beading/sheeting, holdbarhet, hvordan de er å legge og buffe, og hvordan glans/dybde lakken får, og det at sistnevnte voks koster over 4000,- mindre, så er det jo rimeligere å kjøpe den, ergo den er ett kupp :) dette gitt at det er like mye produkt som det er i CR.

Én krukke e-zyme inneholder ifølge chemicalguys.com 16OZ produkt som ifølge google konverteres til ca 473ml. Gitt de at de overnevnte kvalitetene du nevner her er like som du nevner, Jac, er jo e-zyme et "kupp"! :)

For e-zyme blir det en literpris på 5071,- mens det blir 38 495,- for CR!

Men du har vel tidligere sagt at CR var bedre pga pris Jac, riktignok da du var helt fersk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genexxa:

Hvis du skulle finne på å kjøpe e-zyme, og av en eller annen merkelig grunn ikke blir fornøyd, er det ikke umulig at jeg kan kjøpe den av deg. :)

Hvis jeg ikke skulle finne på å kjøpe den på TDS i helga da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siden DCN nekter meg og starte en tråd i hvilket som helst forumdel, så tar jeg det her, så kan moderator flytte innlegget i egen tråd.

Ønskes Kjøpt

Stålarmert HT slange til Alto Nilfisk C-serien. Billigst mulig. (Om du har en ødlagt HT, men god slange, selge?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Siden DCN nekter meg og starte en tråd i hvilket som helst forumdel, så tar jeg det her, så kan moderator flytte innlegget i egen tråd.

Ønskes Kjøpt

Stålarmert HT slange til Alto Nilfisk C-serien. Billigst mulig. (Om du har en ødlagt HT, men god slange, selge?)

Jeg har en Karcher 630M med ca 15m slangemeter... Interresert? Du kan få med standardlansen og kobling (slik i plast) til skumkanon da jeg skal kjøpe meg Foma-utstyr... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden DCN nekter meg og starte en tråd i hvilket som helst forumdel, så tar jeg det her, så kan moderator flytte innlegget i egen tråd.

Ønskes Kjøpt

Stålarmert HT slange til Alto Nilfisk C-serien. Billigst mulig. (Om du har en ødlagt HT, men god slange, selge?)

Evt. kan du følge reglene og kjøpe VIP medlemskap, slik at du får tilgang til å poste tråden der den skal postes, istedet for å prøve å snyte forumet for 200.- ved å legge den inn her ;)

"Regler for kjøp og salg Bare privatsalg er tillatt. For å kunne opprette en kjøp og salg tråd må man ha et gyldig VIP medlemskap"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at se erfarne også gjør feil :P

En ting du lærer i livet er at alle gjør feil, store og små, unge og gamle, erfarne og mindre erfarne osv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte igrunn VIP kun for og få tilgang til den delen av forumet. Og rabattene til forhandlerene.

Synd det ikke funker.

Men Dennis skal se på det etter ferien.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Men du har vel tidligere sagt at CR var bedre pga pris Jac, riktignok da du var helt fersk ;)

Jac sa mye rart da han var helt fersk :)

Kjøpte igrunn VIP kun for og få tilgang til den delen av forumet. Og rabattene til forhandlerene.

Synd det ikke funker.

Men Dennis skal se på det etter ferien.

Jeg fikk tips fra Dennis om å tømme nettleserens cache da jeg hadde samme problem. Har ikke prøvd å opprette ny tråd siden jeg gjorde det, men det kan jeg jo teste sånn kjapt...

Edit: Det funket ikke...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...