Gå til innhold

Naboklage...


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Velvel idag har jeg vært i styremøte i borettslaget her hvor jeg bor, og da kommer det frem at en av naboene har klaget på bilvaskingen min :lol: Han syns jeg bruker altfor mye plass og bråker for mye når jeg holder på :lol: Dette fant jeg veldig artig egentlig.. Grunnen til at han klager også er vel fordi jeg ikke gidder å vaske bilen hans og at jeg ikke ville polere bilen hans for 500kr, makan til DUST :D

Noen flere enn meg som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til frekk jævel du Bernhard.

Vasker bilen der det kan forstyrre andre,søler og griser med vann og såpe.

Er enig at du ikke polerer bilen hans for 500.- ,300.- er mere passende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Grunn nr1 til å ikke bo i borettslag... Uansett de som ikke jobber blir fort sånne "skal-styre-alt-nazier", verste av alt er at det fktisk er sant. Må innrømme at eg lo så eg holdt på å falle ut av sofaen når eg leste om din gode nabo :rofl1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig med sånne borettslagsrotter. Ante meg at han var arbeidsledig eller pensjonist. Ikke annet å gjøre enn å lete etter ting som kan klages på. Har en sånn her hos oss også. Heldigvis ler stort sett styre av klagene hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hehe, han er ikke langt unna pensjonist da, han er 41 :lol: Fra nå kommer jeg ihvertfall til å vaske bil med god samvittighet...

Og ja, dere er alle velkomne, på en betingelse: At den som har den HT spyleren som bråker mest tar med den :D Så skal jeg sørge for overnattingsmulighet på verandaen hans B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den var godt.. Ser for meg narvestad i borettslaget :D

Jeg venter igrunn litt på det samme... leier sokkel leilighet i et bolighus som ligger helt inntil en offentlig parkerings plass. (asfalt blir foretrukket fremfor gress som vaske underlag..) Så parkerings plassen er grei, men mellom tomta jeg bor på og parkerings plassen er det ingenmannsland, dvs komunal eindom, som man faktisk ikke har lov til og krysse på noen som helst måte.. Kan ikke sette inn en port i et gjerde f.eks.. Halvparten av plassene er dog satt av til en blokk/borettslag. Fikk noen rare blikk når jeg avfettet ny bilen og det sorteste vannet rant ned i avløps kummen. hehe. At jeg vasker i tide og utide 2 ganger i uka i sesongen ser også ut til og "plage" noen, det er nok ikke bråket og møkka som er værst, bare det konseptet ved det og i hele tatt vurdere og vaske bilen 2 ganger i uka.. Laaaange blikk gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Hehe, det alene er nesten god nok grunn til å ta turen fra bergen :P

Du får bare begynne å vaske bilen endå oftere over en periode på 5-6mnd, det burde gå han på nervene. Enten det eller at du tar på deg jobben med å "polere" bilen hans ved å sause på litt Turtle Wax greier og gni det av med en kjøkkenklut. Etterpå sier du: "Du får det du betaler for..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Hehe, det alene er nesten god nok grunn til å ta turen fra bergen :P

Du får bare begynne å vaske bilen endå oftere over en periode på 5-6mnd, det burde gå han på nervene. Enten det eller at du tar på deg jobben med å "polere" bilen hans ved å sause på litt Turtle Wax greier og gni det av med en kjøkkenklut. Etterpå sier du: "Du får det du betaler for..."

Da blir bilen hans seende bedre ut enn det den gjør nå så det er vel lite vits ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å si at lakken er "DØD" skremmer vannet av de fleste merker jeg..

"må jeg OMLAKKERE?!?!?!".... nja, trenger ikke det, men anbefaler sterkt en skikkelig lakkjobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid noen sånne Bernhard :) Har akkurat fått meg parkeringsplass i kjelleren her på bygget, digg med 15-20C når man skal holde på... Jeg gleder meg til alle kommentarene :) De fleste er hyggelige da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja de dukker opp overalt de, de som ofte ikke jobber og har hele dagen å finne noe å klage over..

har bare en ting å si Bernhard... Løvblåser... det lager greit med lyd, motorsag også, da gidder mange ikke gå ut og klage...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det var løvblåseren som hadde gjort utslaget tror jeg... Holdt på med den i rundt 1 time på søndag...

Motorsag og hvit hockeymaske er tingen tror jeg, og løvblåser for å blåse bort restene av typen, ehh, treet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...