Gå til innhold

Har Skumkanon, men koblingen til Nilfisk lekker?


Mgdesign

Recommended Posts

Mgdesign

Hei!

Har ikke fått gjort det jeg liker best med bilvask på lenge, nemmelig skumme bilen!

Kjøpte DENNE med Bosch kobling hos SS tidligere.

Når Bosch spyleren tok kvelden, fikk jeg tilsendt kostnadsfritt en ny kobling til Nilfisk. (Det kaller jeg service!) :)

Og den virket helt perfekt på Bosch spyleren, men med Nilfisken sliter jeg med at jeg får den ikke tett....

Skulle ha fått et bilde av hvor det lekker men det er nok mellom kobling og spyler (tyder kanskje på at den ikke passer 100%?)

Her er bilde av hvordan den ser ut kontra Nilfisk spydet som følger med spyler.

post-4129-0-95986300-1340131662_thumb.pn

Er det noen som kan legge ut bilder av SIN nilfisk skumkanon?

Eller har forslag om hvordan jeg kan Modifisere den til..? :)

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis fjernet tetningstapen på gjengene i koblingen? Da jeg mottok min kobling var jeg uheldig og fikk revet av litt av tetningstapen på gjengene. Da lakk det. Jeg la på ny tape og skrudde til på nytt, og da ble det veldig mye bedre!

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mgdesign

Var en ren kobling, uten noe teip O.L. :)

Men har lagt på tape mer / skikkeligere runde teip nå og skal teste iløpet av morgendagen...

Stusset litt over den store forskjellen på de to munstykkene så hvis noen har peiling på akkurat dette til nilfisk er det supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv meg med i koret! hadde akkurat samme problemet når skumkanona mi var ny, nokre runder gjengeteip og den var heilt tett, og har vore det sidan :)

Endret av Dawl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...