Gå til innhold

LSP til svart matte felger


Øivind S

Recommended Posts

Øivind S

Gjorde en bommert i høst, da jeg preppa sommerfelgene til vinterlagring. Brukte Autoglym super resin polish på felgene. Dette resulterte i at jeg ikke får av polishen. Eikene har et hvitt lag som ikke lar seg fjerne med sterk surfex, prick bort eller autofoam. Har prøvd å gni det av med div microfiber, og med fingrene. Ser bra ut helt til felgene er tørre. Da er de like ille. Hva skal jeg bruke for å fjerne super resinen? Og hvilke LSP skal jeg velge til disse svart matte felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Uten at jeg vet hva du bør bruke for å fjerne AG'en(ren surfex kanskje..??), så er vel Swissvax Opaque med tilhørende Opaque pre-cleaner the shit når det kommer til LSP for matt finish.

Til info: Dette er kun basert på de erfaringer som dyktige detailere her på forumet har gjort seg, ikke av egen erfaring.

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Du skulle slengt den inn igår vettu, da det var 20% ;)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Cleaner Fluid og Autobahn er null problem å bruke på matte felger :) Jeg foretrekker det selv pga holdbarheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg la Autobahn på mine matte felger, og de ble egentlig litt for blanke i forhold til hva jeg egentlig ville ha, så jeg skal legge Gtechniq C5 på dem i løpet av sommeren. Har fått bekreftet fra produsenten at C5 bevarer original finish og ikke gjør dem blanke, men fargen kan bli litt mørkere (noe som i og for seg er greit).

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...