truhaa

Swissvax nyheter

31 innlegg i emnet

Fikk denne på mail, sikkert flere som får denne, emn greit å llegge den ut her da det var litt snadder nytt der nå mht pads, swissvax proff og biltrekk...

myse, mys:

Vinteren står like om hjørnet og for de som enda ikke har tatt siste bilpleierunden før vinteren så begynner det å haste - om man da ikke har en varm garasje å ty til. Under kan du lese mer om månedens kampanjetilbud og flere spennende nyheter.

Kampanjetilbud oktober 08

Alle abonnenter får, ved kjøp av hvilken som helst Swissvax voks fra og med Saphir eller dyrere, med en flaske Swissvax Cleaner Fluid 250 ml uten kostnad (verdi 269,-). Skriv kode SWVC i kommentarfeltet når du legger inn ordren. Dette tilbudet gjelder også når man bestiller collections eller sett hvor det er med Saphir voks eller dyrere.

Kampanjen gjelder fra og med onsdag 22 oktober til og med søndag 26 oktober og kun adressater med postadresse i Norge. Det kan bli noen dagers ventetid om vi får stor pågang. Vi tar forbehold om skrivefeil i tilbudet.

Nyheter

Poleringsmaskiner fra Flex!

Vi kan nå tilby poleringsmaskiner fra den tyske kvalitetsprodusenten Flex! Poleringsmaskiner er noe vi har fått mer og mer etterspørsel etter de siste par årene og vi har derfor nå lansert dette i vår butikk. Selv om Swissvax er utmerket å bruke for hånd så finnes det de som har behov for litt større lakkorrigering og da er det vanskelig å komme utenom maskin.

Flex leverer noen av markedets absolutt beste poleringsmaskiner og når vi først skal tilby dette så ønsker vi produkter fra øverste hylle med maskiner som både er lette i vekt og ergonomisk riktig utformet. Vi lever to forskjellige varianter nå til å begynne med - en roterende modell (L3403) og en eksenter modell (XC 3401).

Swissvax Proffprodukter

Under produktkategorier så finner du nå "Swissvax Proffprodukter". Sammen med Flex så finner du her høykvalitets poleringsputesett fra Swissvax - for bruk nettopp med maskin. Disse kommer i to varianter - et med bakplate for maskin og et uten, men med en mikrofiberklut. Begge settene har puter for grov, medium og fin korrigering, samt finish.

Du vil også finne Swissvax Cleaner Fluid Professional under denne kategorien. Dette er produktet er det samme som standard Swissvax Cleaner Fluid - bare at det er konstruert for maskinbruk- Dvs. som du kan avslutte med og gå direkte til voks, uten å avslutte med vanlig Cleaner Fluid for hånd. Vår standard Cleaner Fluid tåler ikke så godt varmen en maskin utvikler og derfor anbefales denne.

Våre "vanlige" Swissvax Cleaner Fluid Medium og Strong er begge fine å benytte sammen med maskin.

Swissvax Biltrekk

Vi lanserer nå også biltrekk fra Swissvax i Norge. Dette er meget gode trekk i høy kvalitet - for biler som parkeres for vinteren eller som står lenge stille om ganger. Swissvax har internasjonal solgt mye av disse i mange år, men vi har avventet til nå med å lansere de i det norske markedet.

Har du flere spørsmål så kontakt oss på salg@swissvax.no eller ring vårt kundesenter på telefon 61279900 - mandag til fredag fra 16 - 20.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, fikk den jeg og... Den flasken som Cleaner Fluid Professional var i, ligner mistenkelig mye på Scholl S3+ som jeg har. Var det Scholl som produserte den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var du raskere enn meg Truls :) skulle legge ut i kveld, har litt stressende dager nå for tiden... bare å ta kontakt om dere lurer på noe folkens - alt fås kjøpt hos oss eller Ketil/SS :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapp? jeg? har du snakket med kona mi igjen.... ;)

Trekket til bilen er noe jeg fyser på, er det spess til hver model det der med Swissvax logo på?

F##n jeg trenger ekstrajobb jeg.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, du kan få jobbe som ekstrahjelp hos meg.. Men ikke noe bilpleieprat med kunder, da blir det en syk kø hvis du skal prate i 2 timer med hver og en...

Litt for mye snadder der nå, blir svimmel av å gå inn på siden dems jeg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja hun nevnte det - jeg mente at hun burde be deg tenke på noe praktisk, feks bilpleie, men det mente hun var mer til skade enn til hjelp... :P

nei, fra spøk til revolver:

De leveres med ikke standard med Swissvax logo annet en på bærebagen - men alt kan ordnes - selv om det tar litt lenger tid. Det er mange kunder som har ønsket dette tidligere...

kan jeg også ta noen timer hos deg bernhard ? - blir mye penger i lagerhold etter hvert.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hehe, ja hun nevnte det - jeg mente at hun burde be deg tenke på noe praktisk, feks bilpleie, men det mente hun var mer til skade enn til hjelp... :P

Priceless :D

Da kan jeg få noen timer hos deg da, blir dyrt å handle hele tiden også :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel der problemet ligger da, må slutte å kalle kona devine om kvelden... ser jo for meg handa mi bare blir over den deilige voksen, og kjenner etterpå hvor glatt den er og at det bare beader så vakkert.... he he

hadde nok blitt "HVEM f... er devine" tenker jeg..

hva koster disse trekkene da? skulle hatt det lenge, men stort sett fra USA mye av det, og det gidder jeg ikke. var de formsydd til hver bil?

PS Bernhard, du har ikke NOK bilpleie middler hverken hos deg eller på Torshovs lager til at jeg kunne jobbet der særlig lenge... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut.. Når begynner du da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den heter DIVINE Truls :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaller du kona for divine er det absolutt et kompliment, ikke alle som kaller kona guddommelig.

Dragen er vel et mer vanlig uttrykk :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra, jeg bruker også Dragen... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

musa er vel enklest? :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Divine er registrert det av swissvax, Devine er ikke.... må holde det i orden vet du, hver gang jeg sier Divine kremter Dag fra skapet, og det er litt "distraherende" når en er i gang...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, årets beste!! Kan skjønne at den er distraherende ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HIHI utrolig bra

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekket så bra ut i allefall, noget kostbar, men sikter en høyt så sikter en høyt da..

Dag: er t-shirts (Piquet) bare i en str?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De får du i flere ja! Mener det var S/m/L/xl

Veldig god kvalitet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooh.. på tide å handle noe julegaver føler jeg, til meg selv.

Hmm.. en ekstra kjølebag til øl i garasjen kanskje?

Leather softner, er den noe god? Ganske tykt skinn i bilen min så spørs om den trekker skikkelig inn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gaver til seg selv ja, der sa du noe, bare nyser inne på swissvax.no er jo kurven så full at nettsiden sier du må sette litt tilbake igjen da andre også skal ha....

Leather milk er i allefall god...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive