Gå til innhold

Produktguide Beta


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Nå har jeg lagt ut slik at alle som er medlem her kan bruke produktguiden.

Den er enda ikke ferdig, og mangler enda mange! produkter. Kan også være noe små bugs, så derfor har vi lansert det nå. Siden den beste måten å få bort feil på er å bruke det :)

Så kom med tilbakemeldinger på hva dere synes og forslag til forbedringer.

Produkt beskrivers osv. skal bli bedre etterhvert.

Så bare å starte med å skrive reviews :D

Så bare å gå hit forsiden: http://www.detailersclub.no/

Der logger du inn med samme brukernavn og passord som du bruker på forumet.

Hold produktguiden seriøs og reviews med dritbra eller drit dårlig produkt og ikke noe mer slettes. Skriv noen linjer med dine erfaringer om produkter, hvorfor du synes det er dårlig eller bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en tur innom og tittet,og det ser skremende bra ut Dennis.

Likte godt at det er blandet sammetype produkt fra flere produsenter på samme siden,lettere og sammenligne da hva man skal/kan velge,men savner pris info.Vet at dette er vanskelig men det lar seg vel gjøre på en måte og få til en typr prisoverslag,bare ca. pris tenker jeg på.

Kanonjobb Dennis!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Bra dere liker den :)

Ligger pris inne på nesten alle produktene, men vi har enda ikke bestemt oss for om vi skal bruke det. Siden priser varierer ofte og blir veldig mye å følge med på. Mange produkter finnes også i flere forskjellige størrelser og da vil vi kanskje måtte legge inne de som egne produkter.

Ligger nå litt over 100 produkter inne og har vært mye jobb å legge inn det, har enda igjen ca 300-400 produkter før den begynner å bli ganske komplett hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bare Dennis og jeg som kan legge inn der, men skal vel gjøres slik at dere kan komme med produkter dere mener bør være med, ellers skal vel guiden der være med det meste av saker etterhvert, i allefall det som er på det Norske markedet (først og fremst)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig bra Dennis!! Dette er en feature som har vært sårt savnet for min del, og som kommer til å bli flittig brukt. Lover å legge inn så mange reviews som jeg bare kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Ser meget bra ut Dennis.

Vil tro det er langt noen timers arbeid i produktguiden. :)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Rense opp Cookies kan hjelpe muligens

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...