SunDance_Kid

Bruke både Duragloss 101 og CG Blacklight?

Leser litt rundt på diverse forum angående CG Blacklight, og noen mener det er litt slipemidler i den, andre ikke. Om det er slipemidler i den er det vell helt unødvendig å legge på Duragloss 101 på bilen, for så å legge på Blacklight, da BL vil fjerne mye av 101 og at disse to gjør mye av den samme jobben? Skal toppe med voks..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke slipemidler i Black Light. Det er en glaze. Legg voks over, så har du blank og beskyttet bil. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DG 101 renser bra og beskytter litt, legg voks etter den og anse deg som ferdig. Ikkeno poeng i å smøre på masse oljer mellom rens og voks, mener ihvertfall jeg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DG 101 renser bra og beskytter litt, legg voks etter den og anse deg som ferdig. Ikkeno poeng i å smøre på masse oljer mellom rens og voks, mener ihvertfall jeg ;)

Det er det jeg har gjort tidligere ja, men leste mye bra om blacklight og brukte den på sommerpreppen i fjor. Den gav veldig fin glans, men jeg brukte da DG101 først, så BL. Men føler jeg ikke trenger begge. Men hvis det ikke er noe rens i BL vil jeg jo bruke DG101 først, for å rense lakken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hva du velger å bruke kan du jo ta halve panseret med og uten BL imellom, så kan du se om det blir noen visuell forskjell og ikke minst følge med på holdbarheten. Så får du ihvertfall et grunnlag til å vurdere selv om det har noe for seg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive