Gå til innhold

Tips til billigbil!


Lexgtturbo

Recommended Posts

Lexgtturbo

Som Topicen sier trenger eg tips til hvilken type billigbil eg bør velge. Etter at R5en sviktet meg i dag og verden gikk under i et flammende hav etc....

Uansett pristoppen for min del er satt til latterlige 15000, MÅ være godkjent, helst et år eller mer, og bør være driftsikker. Vel det var kravene, då er det bare å gå i gang å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Lexgtturbo

    17

  • truhaa

    5

  • Bernhard

    5

  • General Lee

    3

  • Forhandlere
Bernhard
Lexgtturbo

Toppakning blåst+++ Vet ikke mer før eg har plukket maskinen i atomer, men regner med det er endel som må fikses. Samtidig er det en "god" unnskyldning for å forsterke all innmat i motoren og kjøpe VNT turbo ;) Men litt stramt budsjett for tiden... :(

Bare så dere vet det, regner med at eg kommer til å kjøre an avstemning på hvilken bil eg skal velge når eg har fått nok forslag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Fiat UNO... kanon bil... he he

Mazda 121 da, pleier å ligge lavt i pris de også med ok lav km. Ser litt snodig ut, men ser for meg den lav med dekk m/strekk også.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Mazda 121 er en Ford Fiesta, og de får du enda billigere. (96-01)

Same shit different wrapping.

01- og nyere syns jeg personlig er finere, og kan bli rå for en billig penge. Finner de til rundt 20.

Endret av General Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo
De gamle Corollaène går og går og går.

Utseendemessig ville jeg valgt en Golf 1

Golf 1 eller golf i det hele tatt hadde ikke vært så dumt med tanke på samme boltsirkel og innpress som R5en, då kan eg bruke orginal felgene til R5en på den. Det burde bli passe retro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...