hmsilset

Skader/merker på skinnseter.Hvordan ordne dette?

Skulle ordnet dette for en stund siden, men eieren av bilen minte meg på det nå igjen når jeg møtte han på Statoil:) Jeg har lite erfaring med interiør, og fikk ikke vekk den brune flekken med spam eller leather cleaner.Noen som vet hva som kan virke? (Førrste bildet)

Den mer hvite slitasje flekken fikk jeg bare svart med leather cleeaner og elefantfett :P vil glaze kunne dempe denne mye? (siste bildet).

post-1306-0-34033600-1339111865_thumb.jp

post-1306-0-41505800-1339112006_thumb.jp

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende at det eneste som da hjelper er å farge opp igjen Hans Martin :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se ut som Dag har rett. om jeg ikke er for trøtt å ser syner, så kan det se ut som fargen på skinnet er borte på bilde til høyre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ja :) Skinnet er der Meringdal, men det er igjennom farga.

Den brune flekken da.Hva slags utstyr trengs til å ordne det? Kommer isåfall til å be eier bestille farge, og jeg bestiller andre ting som trengs.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke leathercleaner og børste tar den brune flekken, ville jeg forsøkt veldig forsiktig med nanosvampen.

Vær da obs på at det trolig uansett vil bli en fargeforskjell, slik at du må farge opp igjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke leathercleaner og børste tar den brune flekken, ville jeg forsøkt veldig forsiktig med nanosvampen.

Vær da obs på at det trolig uansett vil bli en fargeforskjell, slik at du må farge opp igjen.

Ikke helt sikker, men tror jeg prøvde nanosvampen :) For å legge farge så må jeg vel pusse ned området med noe?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida. Bare vask over med zippo lighterbensin etter leathercleaner.

La det tørke til det blir helt tørt, og farg i vei. :)

Har leatherhealer individual på vei fra SV til minien selv. Er så gull de fargene!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode svar :) Da sender jeg disse bildene over til eier, og ber han kontakte swissvax en dag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo. du må bruke noe som heter leather filler som du har ripe eller der er noe ujevnheter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive