Terje Stranden

Hjelp ! ! er desse produkta godkjent av detailers?

37 innlegg i emnet

er bare du som ser din egen handlekurv :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlekurv

Handlekurven er tom!

Du må nok skrive inn produktene du har lagt til i kurven, evt klippe og lime inn. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ggins_black-80x80.jpg Grit Guard

GRIT 115 KR 115 KR washpuddel-80x80.jpg Swissvax Waschpudel

WASHPUD 169 KR 169 KR surfexhd_1ltr_267_640-80x80.jpg Bilt-Hamber Surfex HD ***

S-BS 89 KR 89 KR Citrawash-80x80.jpg Chemical Guys Citrus Wash & Gloss

CWGL 160 KR 160 KR rim7-80x80.png Scholl Concepts RIM7

SC-RIM 169 KR 169 KR miracledryerallout-80x80.jpg Chemical Guys Miracle Dryer Tørkehåndkle

MIRACLE 159 KR 159 KR kwazar-80x80.jpg Kwazar Mercury Pro + Double-Action Spray Bottles 3-pakk

kw-fl 289 KR 289 KR hd_foamLance2-80x80.jpg Skumkanon Karcher

FOAMLANCE 849 KR 849 KR facebrush-80x80.gif Vikan Felgbørste

VIKANB 149 KR 149 KR glassrens-80x80.jpg Premium Glassrens 100ml

Beklager min uvitenheit :) er ny i faget :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min washpudel loet noe forferdelig og gikk sakte men sikkert i oppløsning fra dag 1, gikk i søpla til slutt.

Regner med du har eller bestiller ruteforsegling siden du skal ha glassrensen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min washpudel loet noe forferdelig og gikk sakte men sikkert i oppløsning fra dag 1, gikk i søpla til slutt.

gjekk den i oppløsning ? det var no skuffende, trudde produkt frå swissvax va skikkelige greier. ruteforsegling er kanskje ikkje so dumt :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjekk den i oppløsning ? det var no skuffende, trudde produkt frå swissvax va skikkelige greier. ruteforsegling er kanskje ikkje so dumt :)

Den glassrensen er med slipemidler og er ment til bruk før glassforsegling, skal du ha en ruterens til vanlig bruk ville jeg valgt noe på spray som er litt enklere å bruke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur vi bytter ut ruteforseglaren me denne pakka istaden for :)NanoLotus® Bilglass Forsegling Profesjonell Sett
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje ta med en 5liters kanne med bilt hamber autofoam :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker disse selv og det er gode produkter, glassforseglingen har også meget god holdbarhet.

godt å høyre, har desverre ingen erfaring me desse produkta. Det blir vel å bestille denne pakka no mot sommaren å ta en skikkeli gjennomgang på bilen :) synst den fortener d, noko den ikkje har sett for mykje av hos den tidligare eigar desverre.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg så ingen prickbort der. Det er vel en av de viktigste produktene (for asfalt fjerning). Waschpudel og liknende har jeg ikke noe til overs for. Da synes jeg f.eks en zymol svamp er mye bedre, og riper mindre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje ta med en 5liters kanne med bilt hamber autofoam :-)

er den bedre en cg sin citrus wash & gloss ??
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt anderledes med tanke på att du har med foamlance til HT :-) Det lille jeg riktignok har prøvd syntes jeg CG CW&G er god i bøtta :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den bedre en cg sin citrus wash & gloss ??

Autofoam er på en måte surfex laget for bruk i skumkanon, wash&gloss skal i bøtta :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg så ingen prickbort der. Det er vel en av de viktigste produktene (for asfalt fjerning). Waschpudel og liknende har jeg ikke noe til overs for. Da synes jeg f.eks en zymol svamp er mye bedre, og riper mindre.

nei desverre har ikkje dei prickbort på scandicshine si side, men dei meinte at produktet carclean max-1 va like bra :)

Autofoam er på en måte surfex laget for bruk i skumkanon, wash&gloss skal i bøtta :)

Herre min hatt, her he ej litt å lære forstår ej :) trudde en kunne bruke citrusen i kanona også, men ej såg at chemical guys hadde en type såpe beregna på skumkanona også :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei desverre har ikkje dei prickbort på scandicshine si side, men dei meinte at produktet carclean max-1 va like bra :)

Herre min hatt, her he ej litt å lære forstår ej :) trudde en kunne bruke citrusen i kanona også, men ej såg at chemical guys hadde en type såpe beregna på skumkanona også :)

Du kan fint bruke CG Citrus Wash+Gloss i skumkanonen. Den rengjør ikke bedre enn Autofoam, men lager noe av det tykkeste skummet man får. Genialt hvis en vil imponere venner og naboer med "kremkakebil" og det vil man jo :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt anderledes med tanke på att du har med foamlance til HT :-) Det lille jeg riktignok har prøvd syntes jeg CG CW&G er god i bøtta :-)

Ja den har fått go kritikk her inne, men "foamer" du bilen med autofoam først, å so vasker du for hand me citrusen etterpå ?
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan fint bruke CG Citrus Wash+Gloss i skumkanonen. Den rengjør ikke bedre enn Autofoam, men lager noe av det tykkeste skummet man får. Genialt hvis en vil imponere venner og naboer med "kremkakebil" og det vil man jo :D

Naboane mine e lette å imponere, men ej trur dei vil stå der som nåken store spørsmålstegn når d skummer på bilen :) hehe
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kva er best å mest skånsomt av svamp å vaskehanske/waschpudel ??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive