Nanolex

Nanolex søker testpanel for Lakk Ultra...

26 innlegg i emnet

Nytt topp-produkt fra Nanolex. En sealer med ekstreme egenskaper for ekstreme forhold. For de av dere som har testet Glass Ultra så er det altså bare å glede seg...

Test-panelet har fått noen forhåndspåmeldinger, men trenger noen til.

Ved stor pågang så vil de av dere med mest erfaring, kunnskap og interesse bli foretrukket.

Testflasken er identisk med originalproduktet og har en verdi på kr. 439,-

Innholdet rekker til lakk og komplette felger på en personbil.

Håvard

1. BChris

2. Christer

3. EspenL

4. KawaZ750 (MC)

5. hmsilset ?

6. Jan

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kunne vært veldig interessant å testet ut ;-).

Skal snart ta full runde på familiebilen (2010 sort V50).

Har holdt på med Bilpleie en god stund, selv om jeg ikke har vært medlem på DCN så lenge.

Melder meg på jeg, så får vi se ;-).

Edit: skriveleif

Endret av TomE
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en V70 av nyeste karrosseri jeg skal gå løs på iløpet av en 14-dagers tid, dette hadde kanskje vært noe å testet på denne vil jeg tro ;)

Har tatt en del av disse, så hadde vært morro å sett denne forseglinga opp mot voks, som jeg har lagt på alle de andre jeg har tatt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. BChris

2. Christer

3. EspenL

4. KawaZ750 (MC)

5. hmsilset ?

6. Jan

7. TomE

8. Popp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kjøpe 1-serie i løpet av få uker, denne kommer til å bli pedantisk holdt av meg. Planer om full korrigering omtrent med en gang den er kjøpt, lakk understell, eksos og felger. Hadde vært gøy å teste produktet. Jeg har Body Wrap som forsegler fra før. Kan godt teste opp mot denne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. BChris

2. Christer

3. EspenL

4. KawaZ750 (MC)

5. hmsilset ?

6. Jan

7. TomE

8. Popp

9. Krisfje

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. BChris

2. Christer

3. EspenL

4. KawaZ750 (MC)

5. hmsilset

6. Jan

7. TomE

8. Popp

9. Krisfje

Kan vi få litt info om varighet og sånt? :) Skal velge meg ut en bil til noen her på plassen så jeg får vite hvordan forseglingen virker/varer.

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. BChris

2. Christer

3. EspenL

4. KawaZ750 (MC)

5. hmsilset

6. Jan

7. TomE

8. Popp

9. Krisfje

Kan vi få litt info om varighet og sånt? :) Skal velge meg ut en bil til noen her på plassen så jeg får vite hvordan forseglingen virker/varer.

På Professional så sa produsenten inntil to år for nyere bruktbiler og inntil tre år for nye biler. Nanolex Lakk Ultra skal være flere hakk bedre både med tanke på holdbarhet og brukervennelighet. Legges med bomulls-pads og buffes etter en time, eller mer...

Til lakk og felger.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Professional så sa produsenten inntil to år for nyere bruktbiler og inntil tre år for nye biler. Nanolex Lakk Ultra skal være flere hakk bedre både med tanke på holdbarhet og brukervennelighet. Legges med bomulls-pads og buffes etter en time, eller mer...

Til lakk og felger.

Gleder meg til å prøve denne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tester gjerne! Har blitt veldig glad i det jeg har testet an nanolex

1. BChris

2. Christer

3. EspenL

4. KawaZ750 (MC)

5. hmsilset

6. Jan

7. TomE

8. Popp

9. Krisfje

10. hc_tk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver gjerne! :)

Jeg har kun til nå brukt voks, men det hadde vært spennende å få prøvd ut sealer også.

1. BChris

2. Christer

3. EspenL

4. KawaZ750 (MC)

5. hmsilset

6. Jan

7. TomE

8. Popp

9. Krisfje

10. hc_tk

11. Core2Duo

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til lakk og felger.

Blir spennende dette :-). Kan virke som om det er noe i samme gate som Gtechniq C1.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Pro skulle vare i 2-3 år og Ultra er flere hakk bedre får jo jeg våte drømmer om 5 år på Ultra... C1 skal vel holde i 2 år eller deromkring.

Hvor langvarig blir denne testen egentlig, hvis produktet skal vare i så mange år? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Pro skulle vare i 2-3 år og Ultra er flere hakk bedre får jo jeg våte drømmer om 5 år på Ultra... C1 skal vel holde i 2 år eller deromkring.

Hvor langvarig blir denne testen egentlig, hvis produktet skal vare i så mange år? :)

^_^ At Nanolex Lakk Ultra sitter i svært lang tid er det ingen tvil om. Det som blir mest interessant er nok hvor mye juling, salt og vask forseglingen tåler før den svekkes. Har selv testet med konsentrert Surfex HD som ble jobbet godt inn på et panser, og det var som å skvette vann på gåsa. Kommer til å be om litt ymse fra hver og en, både når det gjelder vente-tid før buffing, samt bruk av diverse kjemikalier over varierende tidsrom - alt fra Nanolex Sjampo til de sterkeste avfettinger. Kommer også til å be om at en eller flere tester produktet på felger (også innvendig, for å sjekke effekt mot bremsestøv).

Andre innspill mottas gjerne... ;)

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vil "trekningen" være for de som får være med på denne testen? :)

Endret av Core2Duo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vil "trekningen" være for de som får være med på denne testen? :)

Teller opp i morgen kveld. Satser på å sende ut mandag...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vil produktet bli lagt ut for salg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vil produktet bli lagt ut for salg?

I løpet av juni.

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært moro å teste den. Vil du helst ha en ren test av prdouktet eller en sammenligning med noe?

F.eks å teste den mot Collinite 845 og Menzerna Powerlock? Tenkte f.eks dele panseret på min i 3. Samt variere litt på felgene på bilene.Er 3 biler her på gården. Ene har noe sånn 2 års lakkforsegling så den er nok ikke aktuell annet enn på felg.

Men er 2 biler som får voks/sealer i tillegg til felgbeskyttelse. Sølv og svart.

Alle 3 bilene er under 3 år så det blir vel type "ny" lakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^_^ At Nanolex Lakk Ultra sitter i svært lang tid er det ingen tvil om. Det som blir mest interessant er nok hvor mye juling, salt og vask forseglingen tåler før den svekkes. Har selv testet med konsentrert Surfex HD som ble jobbet godt inn på et panser, og det var som å skvette vann på gåsa. Kommer til å be om litt ymse fra hver og en, både når det gjelder vente-tid før buffing, samt bruk av diverse kjemikalier over varierende tidsrom - alt fra Nanolex Sjampo til de sterkeste avfettinger. Kommer også til å be om at en eller flere tester produktet på felger (også innvendig, for å sjekke effekt mot bremsestøv).

Andre innspill mottas gjerne... ;)

Håvard

Isåfall tror jeg at jeg legger det på min egen bil siden jeg har større tilgang til sterke kjemikalier enn kollegaen min :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive