Gå til innhold

07 BMW 525 D panser og hjulbue 3M


Christer R

Recommended Posts

Christer R

Hei

Har en venn og nabo som solgte sin BMW i dag,hadde fått noen striper på panser og ene hjulbuen.

Sa eg kunne prøve å fikse det,god trening for meg som er helt ny i dette gamet:) Hele bilen ser for jævlig ut,men det skulle eg ikke bry meg så mye med.

Bilen ble behandlet med noe greier når den var ny,er ihvertfall full i hologrammer og swirls.

Så får vi satse på att ny eigar vil ha hele bilen sånn,er en eg kjenner det og:)

Bruker 3M sine produkter. Begynte med grønn på ullpad så gul og avsluttet med blå,med tilhørende pads.

Så ble det lagt ett lag med Autoglym sin HD Wax. Liten og kjapp jobb,men bilder er jo alltid kjækt så har noen på lager.

Før:

Panser

002-1.jpg

003.jpg

004.jpg

Hjulbue

006.jpg

007.jpg

Etter:

008.jpg

010.jpg

011.jpg

012-1.jpg

013.jpg

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Dette ble blankt:) Synd resten av bilen(førerdør) er full av swirls og det som verre er.. Du må nok ta hele runden!:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer R

Dette ble blankt:) Synd resten av bilen(førerdør) er full av swirls og det som verre er.. Du må nok ta hele runden! :)

Blankt ble det:) Skulle gjerne tatt hele runden,men han ville ikke. Bilen ser ikke ut,kjørt masse i maskinvask og svampvask.

Han kom hjem med en 1 år gammel BMW 525D som han har kjøpt i dag,den og såg voldtatt ut i lakken,full i swirls og hologrammer. Lurer på hva som får bilforhandlere til å gi fra seg en "ny" BMW i den tilstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torkild

Se der ja...

Du får se på dette som et reklame fremstøt mot ny eier, så kan det jo hende du får æren av å ta resten av bilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...