Gå til innhold

Skiltholder Detailersclub


Svolp

Recommended Posts

Hei der!

Skulle til og bestille meg et par Detailersclub skiltholdere da bilen nærmer seg en standard som er en detailer verdig.

Dog... 95 kr for og sende 2 stk skiltholdere ???????

Takk for tilbakemelding ;)

Endret av Svolp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Størrelsen på disse som er ukurant mtp sending... Selv hentet jeg disse hos Truls på jobben hans :) Brukte mer på diesel og bompenger enn portoen, men hadde ei kjerring som skulle fraktes også og det ble jævlig dyrt med dør-til-dør pakke om hun skulle blitt sendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det ikke er DCN som setter porto men syntes det er latterlig at det nesten koster en hundre lapp og sende to stk plastbiter...

Skulle bare forsikre meg om at det faktisk er prisen eller om det kan sendes som f.eks brev hvis det ikke allerede er det..(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det ikke er DCN som setter porto men syntes det er latterlig at det nesten koster en hundre lapp og sende to stk plastbiter...

Skulle bare forsikre meg om at det faktisk er prisen eller om det kan sendes som f.eks brev hvis det ikke allerede er det..(?)

Hva med å ta kontakt pr pm eller spørre i en annen tråd der dette spm passer inn? Hvis alle skal lage en tråd for hvert eneste lille spm de har, så blir det fort mye unødvendige tråder her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å bestille slike i fylla, men da helst en og en, aldri tenkt over portoen før nå :P hehe

Men som det sies så er det nok størrelsen som gjør dette, ved brevsending MÅ man være innenfor 35,3 x 25cm, ikke en millimeter over heller, prøvde å sende en pakke som var 36 gange etter eller annet selv, ikke pokker om det gikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å bestille slike i fylla, men da helst en og en, aldri tenkt over portoen før nå :P hehe

Men som det sies så er det nok størrelsen som gjør dette, ved brevsending MÅ man være innenfor 35,3 x 25cm, ikke en millimeter over heller, prøvde å sende en pakke som var 36 gange etter eller annet selv, ikke pokker om det gikk..

Lettest å bestille i fylla, da er liksom ALT greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettest å bestille i fylla, da er liksom ALT greit :P

Lo godt da jeg plutselig fikk pakke i posten fra Truls med 1 stk skiltholder ja :P Hvis du ser på nettbutikken så ser du at jeg fortsatt ikke har giddi å bestilt opp den jeg mangler, er fortsatt urundt tall i nettbutikken.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Helt klart passende å lage en tråd. derfor vi har tilbakemelding kategorien ;)

Posten tar penger for inntil gram som ikke var så ille priset. Men så gikk skiltplatene akkurat over en viss grense på hvor lang de kan være. Så det ble da et format tillegg for de. Så mener de havnet på ca 90 kr å sende. Men så har vi plusset på 5kr for emballasje og div utgifter.

Sjekket prislisten til posten nå. Og ser ut som de har endret prisene sine angående format tillegget. Så skal høre med Truls om det har blitt billigere. Så setter vi fort ned prisen, for syntes selv det var en veldig drøy pris. Mener også det lønte seg å pakke inn to og sende hver for seg i stedet for samlet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettest å bestille i fylla, da er liksom ALT greit :P

Du skal klage over at en ny tråd ble opprettet, men likevel sitter du selv å tuller i den :P

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart passende å lage en tråd. derfor vi har tilbakemelding kategorien ;)

Posten tar penger for inntil gram som ikke var så ille priset. Men så gikk skiltplatene akkurat over en viss grense på hvor lang de kan være. Så det ble da et format tillegg for de. Så mener de havnet på ca 90 kr å sende. Men så har vi plusset på 5kr for emballasje og div utgifter.

Sjekket prislisten til posten nå. Og ser ut som de har endret prisene sine angående format tillegget. Så skal høre med Truls om det har blitt billigere. Så setter vi fort ned prisen, for syntes selv det var en veldig drøy pris. Mener også det lønte seg å pakke inn to og sende hver for seg i stedet for samlet :/

Takk for en god tilbakemelding! :thumbs:

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Husker ikke helt eksakt prisen sist, men var oppe i over 90 kr for å sende, går opp pga dim str og "høyde" over 2 cm også.

Jeg nevnte det også for henne på posten at porto faktisk er høyere en verdien i pakke mht sending av en stk, men de skal vel ha julebord de også da tipper jeg :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Klarer vel å presse høyden under 2 cm, eller bruker du bobleplast kanskje? Mener bestemt at DCN-skiltholderen min er godt under 2 cm tykk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer vel å presse høyden under 2 cm, eller bruker du bobleplast kanskje? Mener bestemt at DCN-skiltholderen min er godt under 2 cm tykk..

Hadde du blitt glad om han hadde brett sammen holdern din til 34,5 cm også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

1 stk er 57,- i porto, 2 stk er 92,- kr pga høyden over 2 cm med to stk. Bruker ikke bobleplast, kun papir på de, men de går ikke inn i 2 cm malen de har på posten desverre

Så prisen er da 60,- for en og 95,- for 2 i frakt + pakking, normalt så selger vi vel 95% av 2 stk skiltholdere i slengen.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

120,- mener jeg det er, de blir i klasse: Mer enn 7cm tykk og / eller over 35,3 x 25cm

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...