Gå til innhold

Felg Kriise!


MikTor

Recommended Posts

Hei

Eg bestilte meg Gs Hyper track felgsett (19" 8.5" - 9.5") sist onsdag.

Mottok dei i dag frå posten (Min Mor tok di i mot) og ho ringte meg etter litt og sa di var komme.

Eg spurte om ho kunne nett sjekke att alt såg 100% ut

Og, neida her var det riper på 3 av 4 felger. Typisk at det måtte skje. Men spørsmålet er då, kor skjedde dette? Jo har min misstanke om att dette har skjedd når Frakten kom fram til posten før direkte utkjøring, kor di har tatt vekk embalasjen og satt di inni ein liten rød postbil!

Har allerede sendt skademeldingsskjema. Trur folket att dette går min vei?( Får nye felger) eller bør eg prøve å ordne ripene best mulig med maskinpolering?

Frustrerende!!!

post-2576-0-48699800-1338400268_thumb.jp

post-2576-0-20887700-1338400280_thumb.jp

post-2576-0-60809100-1338400386_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som sagt kun sett felgene på bilder sjølv. 1 av ripene kunne kjennast med nagla. resten skal vel gå grett å få fjernet.

Ja håper at Posten ikkje er heilt nazi på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle da tro det går an å gjøre de felgene fine nok igjen :) Med mindre du er helt ekstremt nøye med bilen, så vil nok ikke de være de siste ripene du får i felgene, de er jo ganske utsatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kontakte avsender umiddelbart. Embalasjen har nok ikke blitt fjernet av Posten vil jeg tro og de er dessverre ganske firkantet med tanke på erstatning. Har du kjøpt de nye av en forhandler vil jeg påstå at de bør sende deg nye og selv ta den diskusjonen med transportøren. Har du kjøpt dem på nett, skal du vel også ha angrerett?

Jeg jobber selv i transportbransjen og frakter mye aluminiumsfelger, og det er dessverre ofte man ser at de kommer helt ubeskyttet. En papplate på hver side tapet til dekket er som regel alt som skal til for å sørge for at felgene ikke blir skadet. Surt med nye felger som ikke er ripefrie iallefall første turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontakte avsender med det samme eg fekk vite om dette, og fekk beskjed om att eg måtte sende inn skademeldingskjema, så ta det derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle da tro det går an å gjøre de felgene fine nok igjen :) Med mindre du er helt ekstremt nøye med bilen, så vil nok ikke de være de siste ripene du får i felgene, de er jo ganske utsatt ;)

Ja klart det er sikkert fult muligt. Berre litt grett att di er ripefri, sånn att eg har sjangsen sjølv:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag også til avsender, og ikke rør felgene før Posten og avsender har behandlet klagen din.

no skal eg vente til skademeldinga er behandla og se. dei vill kanskje ha ett bilde eller lignende. Posten ville i allefall komme å sjå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klart det er sikkert fult muligt. Berre litt grett att di er ripefri, sånn att eg har sjangsen sjølv:D

Jaja, helt enig! Er mye mer moro når ting er strøkent! Jeg bare tenkte sånn i tilfelle du ikke får gjort noe med det, og blir nødt til å beholde de nye, ripete felgene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, helt enig! Er mye mer moro når ting er strøkent! Jeg bare tenkte sånn i tilfelle du ikke får gjort noe med det, og blir nødt til å beholde de nye, ripete felgene ;)

Ja går alt galt og eg må ta med takke med litt riper så er det ikkje verdens undergang.

Sitere ho mor: "er det så farligt då, skal berre stå på bilen. Di snurrer jo rundt":D:thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...