WernerH

Har noen testet NANOSKIN Autoscrub?

Tenkte jeg skulle handle denne iløpet av dagen om de har den inne, så test kommer iløpet av uka :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne på scandichine.no nå så tenkte dette dette må være for godt til å være sant.

Har du testa, må si jeg ble interessert i denne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker gull denna ja, kun testa 3" håndpad jeg, men regner med 6" er minst like bra på DA ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal jeg følge med på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har testet denne med DA maskin? Funker den med rupes bigfoot?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har testet denne med DA maskin? Funker den med rupes bigfoot?

Funker fint det, men går med en god del claylube for å si det mildt :P Og skal du ikke korrigere etterpå så ville jeg droppa den til fordel for medium clay..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det heter seg visst at denne ikke skal brukes på roterende maskin. Jeg brukte denne på DA maskin med tvungen rotasjon for å få bort malingflekker på en bil her nylig, funker gull der "agresiv clay bar" må gi tapt. Den går en del clay lube, men med NoRinse såpa så koster ikke det skjorta.

Verdt investeringen for min sin del.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testa denne med Krauss DA og ONR-smøring. Testobjektet var riktignok en særdeles herpet Peugeot varebil som var innom på tunet for en kjapp shine&sell (and fikse some bærearmer and an EU-kontroll). Min er Fine Grade, 6 inch (tror jeg, står 6 på pakningen, var litt større enn den medfølgende bakplata til Kraussen). Kunne ikke se skrubbemerker, og lakken var glatt og fin å ta på. Man må vaske over etterpå, blei endel søl, ser helt overfladisk ut som støvet man får under våtslip (tynt og grått slør) men det er kun skitt som har tørket, lakken var like blank (dvs for denne bilen sin del, like lite blank ^_^ )

En ting verdt å merke seg er at tjære/asfalt-rester før bruk av Nanoskin Autoscrub ikke er ønskelig, vær liberal med Prickbort, det meste annet får du vaska ut av puta etterpå (jeg skylte etterpå med ONR-smøringa og deretter en tur under springen), men tjære legger seg i porene og kan vel potensielt dras rundt på lakken (ser jeg fikk en liten brun flekk på min..)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive