Moderatorer Dette er et populært innlegg ØHN 5 315 Skrevet 28 Mai, 2012 Moderatorer Dette er et populært innlegg Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Mercedes-Benz W211 E320CDI Eiere tok kontakt og det ble avtalt en solid ripefjerning utvendig, rens av skinninteriør og motorvask. Dette synes jeg er en fin bil. Med saftig motor og dreiemoment i maskinrommet, er det en solid kjøremaskin. Helsort med lakkode C040 (C for keramisk klarlakk) trenger absolutt litt pleie for å holde seg fin. Vi gikk sammen over bilen ved inspeksjon, og ble enige om en våtrens av tepper også. Ved ankomst Eier har anvist en ripe Hele bilen inkludert felger ble sauset inn med Prickbort minus taket som var heldekkende panoramaglass. Etter 8 - 10 minutter virketid på Prickbort ble skumkanon ladet med ren Bilt-Hamber Autofoam. Blandeskruen helt avstengt. Prickbort og Autofoam tok også greit på felgene, som ikke var så ille i utgangspunktet. Etter første avspyling var det meste av asfalt borte fra felgene, og de fikk nå P21S Power Gel 1:1 Før jeg tok til med detailkost og Bilt-Hamber SurfexHD 1:5, skumla jeg bilen en gang til. Nå med blandeskruen på kanonen en hel omdreining mot svakere blanding. Etter nok en avspyling og detailkostevask på utilgjengelige steder, var det klart for berøringvask. Zymolsvamp, bøtte med grit og Wolf's Chemicals såpe. Bra saker å vaske med dette. Favoritt-tørkehåndkle fra Autobahn Klokken er her litt over 22.00 på kvelden og temperaturen ute er også 22 grader. Rett og slett en fantastisk fin sommerkveld. Grundigere felg - og dekkvask ble utsatt til rengjøring etter grovkorrigering. Bilen ble tørket og satt i garasjen for natten. Ved ankomst var bilen fortsatt varm to timer etter stillstand. Verken kjemi som tørker, eller kaldt vann på varm motor er særlig gunstig. Neste dag derimot, var bilen skikkelig avkjølt. SurfexHD 1:5 ble påført Deretter ren Autofoam fra skumkanon Etter å ha jobbet inn skum med kost, høytrykkspyling på god avstand og grovtørk med Autobahn Vehicle dryer, ble det slik: Batteriet er bak på disse bilene. Jeg ladet batteriet fullt første natta, og siden det ikke var ladepunkter i motorrom demonterte jeg deksler og reservehjulbrønn i bagasjerommet for å komme til med lader. Til å være en sedan, er interiøret ganske fleksibelt hvis man bestiller det som opsjon. På denne var det mulig å f. eks frakte lange gjenstander. Baksetterygg kan felles ned og sitteputer kan løftes for å få flatt gulv. Da er det også mye rart som kan havne innimellom nedimellom etter noen års bruk. Mens jeg holder på med støvsuging av interiør, står bilen på tomgang en god halvtime for å tørke opp skikkelig etter motorvask. Under sittepute i baksete Ferdig støvsugd Støvsuger og interiørbørste i kombinasjon fjerner mye rart i friskluftdyser og på trange steder. Jeg bruker normalt begge hendene, men når man skal ta bilde samtidig så... Green clean 1:15, ny interiørbørste fra Meguiar's for anledningen og Star Wars' egen filmhelt; Foma Mimo klar til innsats. Jeg har rent vann på tanken i Mimo og Green Clean i egen lavtrykkskanne. Jeg pleier å påføre Green Clean først, så dusje over lett med vann fra Mimo og jobbe inn med børste. Deretter kombinert suger og påfører jeg vann til såpeskum og møkk ikke vises i munnstykke lenger. De 3 neste bildene er av skittenvannstanken etter et par tre fotbrønner. Ingen tvil om at det forsvant litt møkk her. Skinnsetene ble renset med settet til Swissvax. Her førersetet etter Leather Cleaner. Resten av setene ble renset på samme måte, og tørket med bomullshåndklær rappet på badet. Sjefen i huset leser nok ikke denne tråden, så de blir nok smuglet tilbake på vask uten at det får konsekvenser. Til slutt fikk setene Leather Milk. Green clean og SurfexHD ble brukt inni bagasjelokkåpneren her. Det var helt inngrodd med møkk. Selv om det er automatisk fjernåpner fra førerplass og på nøkkel, er det nå litt triveligere å stikke hånda oppi der hvis man har behovet. Tid for clay. To klumper Meguiar's Mild i burk med varmt vann og ONR 1:40'ish som lube. Clay etter en halv bil Gummimatter trengte en vask. SurfexHD 1:5 påført tørre matter som fikk virke helt frem til det begynte å tørke. En grundig HT spyling Mer SurfexHD 1:5 påført og jobbet inn med børste. Etter nok en avspyling, rett på tørking med Autobahn Vehicle dryer Swissvax Pneu påført med tilhørende dekk-kost Under gummimattene lå det noen gamle "ripsmatter". Synes jeg burde gi de en rens også, selv om de nok er FUBAR. Foma Mimo klar for nok et oppdrag Green Clean jobbes inn med børste Mimo in action Ble noe bedre i hvert fall Gummimattene ligger her og trekker inn Pneu. En kjapp runde med mikrofiber når de ble lagt inn i bilen fjernet overflødig produkt. Innvendig vindusvask av panoramatak. Motor ble gått over med mikrofiber og Green Clean Etter en del vasking var det klart for måling av lakk. Alle paneler ble målt minst 5 ganger. Resultatet på bildet er representativt for det panelet. Panser Høyre forskjerm Passasjerdør foran Høyre bakdør Høyre bakskjerm Bagasjelokk Venstre bakskjerm Venstre bakdør Førerdør Venstre forskjerm Pianolakk-list rundt panoramatak. Alt i alt sunne jevne verdier rundt hele bilen. Jeg fant ingen åpenbare tegn på omlakkering. Bakluke under halogen. Slik som dette var lakken på bilen ganske gjennomgående. Etter vårtreff på Parts & Retards, ble en flaske Scholl S03Gold med hjem. Jeg var spent på om denne kunne gjøre jobben litt bedre enn Meguiar's MG #105 og #95. Jeg har etterhvert lagt meg til å kjøre samme grovkombo med FlexDA etter at den grøvste jobben er gjort med roterende. Så selv om polishen nå er grov Scholl polish i stedet for de groveste fra Meguiar's, er begge maskiner ladet med samme type Meguiar's Burgunder Soft Buff 1.0. De 5 neste er 50/50 bilder av bagasjeluke etter to runder roterende, og en runde samme kombo med FlexDA. Som bildet viser valgte jeg å maskere kanten på bagasjelokket. Stiv burgunderpad og grov polish kan gjøre skade fort. Jeg kjørte samme pad/polish-kombo med FlexDA på kanten. Jeg ble rett og slett imponert over Scholl S03Gold sin evne til å ta riper. Scholl S03Gold likte jeg veldig godt. Sammenlignet med Meguiar's MG #105 og #95 er S03Gold mer oljete og seigere å buffe av. Jeg synes ikke den støvet noe mer en Meguiar's når jeg avsluttet litt tidligere. Den kutter mye bedre, så 2 runder var gjerne nok, der 105 trengte 4-5 runder med roterende. S03Gold kommer jeg til å handle mer av. Når det kommer til hvordan Scholl avslutter i forhold til Meguiar's, er det ikke like bra stelt. Min plan om å rydde holos med samme grovkombo funket ikke med S03Gold fant jeg ut når jeg tok en blitz-sjekk. FlexDA og Burgunderpad kombinert med S03Gold lagde ugang det også. Slik det ser ut på bildet under tok jeg ingen sjanse på at MG #205 og gul Soft Buff polish pad ville klare å rydde dette. Så fant jeg ut at det har vært folk med poleringsmaskin på denne tidligere. Jeg tok bilder for å vise at skaden var gammel, med swirls og riper rundt gjennombrenningen, Greit å kunne dokumentere at dette var skjedd før jeg fikk bilen. Her ser en lettere hvor skaden fra maskinpolering var. Ved venstre baklykt. Oppteiping til 50/50 på venstre bakskjerm/C-stolpe De 4 neste bildene er etter 3 runder roterende med burgunderpad og S03Gold. Etterhvert som jeg ble mer kjent med både lakk og S03Gold, viste blitz noe bedre finish. De neste 7 bildene viser tilstand på panseret. Der var det litt å ta tak i av swirls og generelle RDS. Fint å ha S03 Gold her. De neste 3 50/50 bildene etter 3 runder burgunder pad og S03Gold på roterende Forsøk på frihånds 50/50 på høyre bakdør etter S03Gold på roterende På trangere plasser som takbuer etc kjøre jeg liten Scholl bakplate, orange Scholl pad og Scholl S03Gold. Behov for en del maskering på denne bilen. Jeg fikk besøk av OveN og en venn. De var på gjennomreise fra Stavanger og på vei til poleringstreff i Oslo med Whiplash. To Mazda MX5 stod plutselig på gårdsplassen. Det var fint med en pause fra garasjen som var blitt varmere enn i glohaugen. Men et kjapt blikk på bilen min som stod ute nyvasket viste behovet for å holde garasjeportene lukket. Det får heller være varmt å jobbe, enn å slite med mikroriper til enhver tid. Glad jeg ikke er allergisk mot pollen. Med maskering og roterende, hender det at limet i tapen kladder det til. Body Solvent er flott til å fjerne slike innbrente limrester. Også lukter den skikkelig karamell... Limrester etter at roterende blandet seg inn Body Solvent påføres med ei lita NoName spruteflaske Pianolakk på B-stolper var så slitt at det kun var nødvendig med lys fra den ene åpne garasjeporten for å vise 50/50 Ja, garasjeporten var åpen for å gi lys til bildet. Jeg måtte krype til korset og lufte litt, pollen eller ikke. Så lenge en drev med grovkorrigering var det ikke helt krise uansett. Løsningen for å rydde holos og ugang etter roterende og S03Gold, ble samme pute med MG #105. Sprer på trinn 1 på FlexDA og trinn 5 på lakk og trinn 4 på plast. Etter #105, burgunder pad og FlexDA begynte glansen å ta seg opp. Venstre forskjerm. Speil etter FlexDA, burgunder og 105 Så fikk bilen ren Autofoam i skumkanon og avspyling med HT for å fjerne polishrester fra grovkorrigering. Noen blitzbilder etter grovkorringering av kurver i panseret. Såpass finish burde gi lett match for MG #205 og gul Meguiar's polishpad som avsluttende steg senere. Så var det tid for en grundigere felg - og dekkvask P21S Power Gel på felger og Espuma Revolution 1:10 på dekk Espuma jobbes inn med børste Ez brush innenfor bakenfor Nanolotus mitt og P21 på fremsiden av felgene. Brukte en felgkost i skruehull etc. Kosesteg til slutt. Et refleksjonsbilde av panser etter MG#205 Detail stick og Meguiar's D151 Resultatet Pneu på dekk og i hjulbuer Som LSP ble det MG#21 påført med hvit Cyclo pad på Dodo Juice DA, med tilhørende liten Supernatural bakplate #21 hazer Ferdigbilder: Tid brukt: 33 timer Takk for oppmerksomheten 80 Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rudilgr 200 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 (endret) Den der så helt forferdelig ut. Men nok en gang ble en bil forvandlet til en perle av deg! Endret 28 Mai, 2012 av rudilgr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Inge 201 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Hvordan er Keramisk lakk å arbeide på kontra "vanlig" lakk? Er det noen forskjell egentlig? Siter MVH Roy Inge Helland SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shiznit 81 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Deilig å starte dagen med s&s og kaffe. Flott resultat, elsker svarte biler når de skinner slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen 1 329 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Ahh dette var god underholdning til frokosten. Flott levért Øyvind, cred er en selvfølge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Svindahl 0 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Bare og ta av seg hatten for denne jobben du gjorde med bilen min Øyvind !! Føles og ser ut som en ny bil. Mvh Lykkelig eier Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mighty 271 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Suveren detail og writeup som alltid. Akkurat passe mengde informative bilder og tekst Siter Ja, jeg vasker med svamp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkkarl 20 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Nok en feiende fin detailers av deg.. og utrolig blanke biler du får til.. Scholl vs Meguiars: S03 tilsvarer det M105? og hva liker du best? S30 tilsvarer det M205? Hvilket av disse produktene liker du best? Kyrre Siter Johan Kyrre Karlsen Hyundai Santa Fe CRDI 4x4, 2006 mod. KYRRES HOBBYPOLERING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogersolmyr 3 151 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Som vanlig en helt fantastisk grundig og flott jobb, og en interessant og lærerik beskrivelse! Siter Swissvax Certified Detailer Certified Bigfoot System Secialist Modesta Installer CarPro Certified Installer Min bloggMine produkter Solmyr AutoDetailings samlede verker. Besøk og lik gjerne Solmyr AutoDetailing på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind G 2 128 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Kjempe god jobb Øyvind. Imponert over at du klarer dette på 33 timer. Er ikke denne lakken vanvittig hard? Hvordan synes du MG#21 er? Noen sier at denne ikke har noe serlig god holdbarhet, men ser at du bruker denne på flere jobber. Siter Oversikt over mine S&S - Min Logg Hvordan komme igang med bilpleie Bilvaskguide - Maskinpoleringsguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilmagikeren 40 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 1stk lykkelig eier:) Den ceramiske lakken er HARD, og jeg ble også overasket når jeg først prøvde 105, og etterpå prøvde s3gpld på samme panser. Men s3 er vel laget for c-lakk? Kjempejobb! Siter Min bilpleielogg Bilmagikeren https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148 Kikk gjerne innom å se om du vil:) Swissvax certified detailer Scandicshine autorisert detailer Scholl Consepts certified detailer Mitchell and King approved detailer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_Aa 151 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Strøkent som vanlig! Cred er vel fortjent Godt det ikke bare er jeg som kommer borti maskeringstapen, slik at polishen blander seg med limrester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 28 Mai, 2012 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Den der så helt forferdelig ut. Men nok en gang ble en bil forvandlet til en perle av deg! Takk skal du ha, Rudi Hvordan er Keramisk lakk å arbeide på kontra "vanlig" lakk? Er det noen forskjell egentlig? Den riper seg ganske lett, men kan være en del jobb å fjerne ripene. Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasW 323 Skrevet 28 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Meget godt utført jobb enda en gang, Øyvind! Bra bilder og tekst Siter 2008 Audi A6 Allroad - solgt 2016 BMW X5 40e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 28 Mai, 2012 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Deilig å starte dagen med s&s og kaffe. Flott resultat, elsker svarte biler når de skinner slik Tusen takk. Her er kaffen akkurat ferdig og klar til inntak. Satt oppe en stund i går og skrev S&S etter utlevering av bilen. Ahh dette var god underholdning til frokosten. Flott levért Øyvind, cred er en selvfølge!! Det var hyggelig å høre, Simen. Takk Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 28 Mai, 2012 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Bare og ta av seg hatten for denne jobben du gjorde med bilen min Øyvind !! Føles og ser ut som en ny bil. Mvh Lykkelig eier Vidar Tusen takk for tilbakemelding, Vidar. Veldig flott attest å få på detailjobben, fra de som hentet bilen og så den "in real life" ved henting. Hyggelig å treffe dere og gjøre en jobb på bilen deres. Suveren detail og writeup som alltid. Akkurat passe mengde informative bilder og tekst Tusen takk skal du ha, Mighty Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 28 Mai, 2012 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Nok en feiende fin detailers av deg.. og utrolig blanke biler du får til.. Scholl vs Meguiars: S03 tilsvarer det M105? og hva liker du best? S30 tilsvarer det M205? Hvilket av disse produktene liker du best? Kyrre Ja, de grove tilsvarer hverandre. Men S03Gold er akkurat så mye bedre i cut som jeg håpet på. Den vil absolutt bli foretrukket på grovjobber heretter. Jeg kuttet riper mye kjappere og effektivt med Scholl. Men for å rydde opp i grovsteget fra S03Gold funket 105 helt ypperlig. 105 gir bedre finish, nesten LSP-klar, på slik lakk som dette. S30 har jeg kun prøvd et par ganger, så lite sammenligningsgrunnlag med 205. Men de beskrives jo å gjøre samme jobben og begge er non-diminishing. Jeg har funnet en favoritt i 205. Som vanlig en helt fantastisk grundig og flott jobb, og en interessant og lærerik beskrivelse! Så bra å høre, fint å kunne dele erfaringer. Takk for hyggelige ord Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 28 Mai, 2012 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Kjempe god jobb Øyvind. Imponert over at du klarer dette på 33 timer. Er ikke denne lakken vanvittig hard? Hvordan synes du MG#21 er? Noen sier at denne ikke har noe serlig god holdbarhet, men ser at du bruker denne på flere jobber. Jeg har vært rimelig effektiv og jobbet en del med denne de dagene jeg har hatt den. 30 grader i skyggen, garasjen stort sett lukket, under halogenlys. Blir vel omtrent som en kokk på dårlig ventilert kjøkken Lakken er hard, men S03Gold sparte meg for noen timer, samtidig som jeg kunne levere mer ripefjerning på den tilmålte tiden. Jeg har fått et års holdbarhet/10.000km av #21 på bil som ikke brukes daglig og står ute hele året. Jeg synes den leverer fantastisk glans, finish og dybde. Mulig f. eks Autoglyms Extra Gloss Protection hadde holdt enda lenger, men den ser ikke like bra ut og er grusom å jobbe med i forhold Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 28 Mai, 2012 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 1stk lykkelig eier:) Den ceramiske lakken er HARD, og jeg ble også overasket når jeg først prøvde 105, og etterpå prøvde s3gpld på samme panser. Men s3 er vel laget for c-lakk? Kjempejobb! Da har vi samme erfaring. Jeg har liksom ikke skjønt helt Scholl-detailere som sier slik lakk er grei å jobbe med. Med 105/95 som jeg har brukt så langt er det en nitidig jobb hvis en vil ha vekk det meste av RDS. Jeg har oppfattet det som at 105/205 også er laget for Ceramic Clear. Henger meg på Mighty her, akkurat passe med bilder og god info. Meget bra jobba! Mange takk - stas at S&S falt i smak Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 28 Mai, 2012 Forfatter Moderatorer Rapporter Share Skrevet 28 Mai, 2012 Strøkent som vanlig! Cred er vel fortjent Godt det ikke bare er jeg som kommer borti maskeringstapen, slik at polishen blander seg med limrester Takk takk. På så smale lister er eneste alternativ håndpad eller uforsvarlig kantkjøring. Da fjerner jeg heller litt limrester de gangene maskeringstapen gir opp. Meguiar's Body Solvent er suveren, lukter og oppfører seg som en quick detailer, men fjerner lett mye rart på lakken, ikke minst lim. Bare å fjerne ting, tørke av og jobbe videre Meget godt utført jobb enda en gang, Øyvind! Bra bilder og tekst Tusen takk Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.