Gå til innhold

Lena's begynnende samling


Lena Kristin

Recommended Posts

Lena Kristin

utstyr.jpg

Hele galskapen begynte med att jeg vant en autoglym poleringspakke på treff i vw audi club norge. Fulgte interessert med på deres stand, og vips var interessen for ordentlig shinet bilder. Ble tipset om forumet her fra medlemmer i vacn og dermed var det gjort. I tillegg til produktene på bildet er det en del MF her, bilthamber autofoam, surfex HD og prickbort. Har også to bøtter med gritguard, så nå er planen og pleie a4'n litt skikkelig fremover. Den er en ypperlig bil og øve på ettersom den etterhvert skal lakkeres uansett

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Ja, med 4 biler og 2 hester begrenser det seg fort litt hehe. Var så heldig og få handlet litt av ett medlem her inne. fikk en veldig god pris på en "startpakke" så tenkte begynne her. sitter litt i tenke boksen ang om jeg skal gyve på a4'n med autoglym produktene eller meguiars 3 step. Har også en tohodet DA maskin fra biltema og sonax pads til denne.

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Jeg har meguiars deep crystal system stående. Kan det brukes?

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meguiars deep crystal system step 1 er en kjemisk lakkrens og vil ikke fjerne noe riper eller swirls.Men du vil se stor forskjell om du ikke har gjort dette før på bilen(e).

Skal du fjerne riper så følg rådet til Simen.Da kommer du mye lenger enn meguiars deep crystal system step 1. Lykke til med galskapen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Aha. Trur jeg går på med det jeg har her foreløpig. Pr nå er det kun a4'n som er håndpolert, resten av bilene er ikke rørt på årevis. Kjekt og kunne prøve med det jeg har før jeg handler inn enda mer (blir fort dyrt)

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Jepp skal stikke innom og titte. Men i dag bruker jeg det jeg har. Så får jeg heller rote i støvet i lommeboka og kjøpe UC ved en senere anledning.

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Her har du mange fine produkter å kose deg med:) Og som Meringdal sier, så er det lurt å kjøpe bare det man trenger egntlig, men det er jo ikke alltid like lett:) Det vet du sikkert allt om:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

He-he sant det:) Og gode produkter er jo halve jobben:)!

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Nei, får vel komma meg ut og virke litt. i allefall få vaske bilen skikkelig DCN way

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet også med kun det nødvendige.. Men når man slipper inn hos ScandicShine så er det som en unge i godtebutikken i godteriland! Ikke bare vitenskap, men også lidenskap :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Har fått vasket bilen, tatt lakkrens og polert den. nå gjenstår det bare voks. litt usikker på om jeg skal kjøre voksen fra meguiars eller om jeg skal legge på den petes 53

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

ferdigblank.jpg

Da var bilen ferdig for i dag. Fikk faktisk vekk en hel del med biltema maskin og meguiars lakkrensen. bla stygge slipemerker på bakskjermen ble helt bort. (ja jeg vet att de bare er skjult, men siden bilen skal lakkeres senere holder det for meg nå)

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

handling.jpg

Trur jammen jeg er bitt av basillen, i går møtte jeg en fra forumet og handlet litt, og i dag ramlet det jammen meg inn 2 pakker på posten også. :shocking2: Det er DERES skyld hehe, men jammen i meg er det moro også når man ser endringene

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

stakar deg....................:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Hehe det ordentlig morsomme er att jeg nå har fått endel tilbud om å ta biler for andre allerede. Har en Audi a4, en transporter og en forrester på vent

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Dobbelpost...

Endret av Lena Kristin

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...