Gå til innhold

Fjerne jordslag på skai


MattisB

Recommended Posts

Får kjøpt spesialmidler til dette på båtbutikker og f.eks plantasjen, men det skader ikke å teste noe fra samlinga hvis du ikke gidder å kjøpe noe, har også brukt nano/melaminesvamp til fjerning av jordslag på slette overflater med stort hell, funker dårlig på ruglete flater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Nanosvamp? Vi har noen svamper på jobben som vi bruker på skinn, tror de er fra norsk prol.(vet ikke om disse er nano) De er HELT rå på skinnseter/dører etc..

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanosvamp? Vi har noen svamper på jobben som vi bruker på skinn, tror de er fra norsk prol.(vet ikke om disse er nano) De er HELT rå på skinnseter/dører etc..

Nanolotus selger melaminesvamper som de kaller for nanosvampen, disse er hvite og blå. Nille selger melamine svamper som er gul og hvit som de kaller for Magic eraser. Vet noen møbelforretninger også er begynt å selge disse til bruk på skinn, men jeg ville vært ekstremt lett på hånden hvis jeg skulle renset skinn med disse, de har en ganske grei slipeeffekt. Men jeg har fjernet mange sorte "sparkemerker" på lyst interiør som jeg ikke har fått bort med noe annet, så disse er gull å ha i bakhånd, bruker de også en del i hjemmet og i båten.

Finner de også på E-bay: http://www.ebay.com/itm/50-Magic-Sponge-Block-Multi-Cleaner-Melamine-Foam-/170534551171?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b4a6be83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...