MattisB

Fjerne jordslag på skai

Har dere tips til noe som lett fjerner jordslag på skai? Interiøret i båten ser ikke ut etter vinteren, så må få gjort noe med det :mellow:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd Green Clean?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får kjøpt spesialmidler til dette på båtbutikker og f.eks plantasjen, men det skader ikke å teste noe fra samlinga hvis du ikke gidder å kjøpe noe, har også brukt nano/melaminesvamp til fjerning av jordslag på slette overflater med stort hell, funker dårlig på ruglete flater.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal teste med noe av det jeg har, eller så blir det en handletur :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanosvamp? Vi har noen svamper på jobben som vi bruker på skinn, tror de er fra norsk prol.(vet ikke om disse er nano) De er HELT rå på skinnseter/dører etc..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanosvamp? Vi har noen svamper på jobben som vi bruker på skinn, tror de er fra norsk prol.(vet ikke om disse er nano) De er HELT rå på skinnseter/dører etc..

Nanolotus selger melaminesvamper som de kaller for nanosvampen, disse er hvite og blå. Nille selger melamine svamper som er gul og hvit som de kaller for Magic eraser. Vet noen møbelforretninger også er begynt å selge disse til bruk på skinn, men jeg ville vært ekstremt lett på hånden hvis jeg skulle renset skinn med disse, de har en ganske grei slipeeffekt. Men jeg har fjernet mange sorte "sparkemerker" på lyst interiør som jeg ikke har fått bort med noe annet, så disse er gull å ha i bakhånd, bruker de også en del i hjemmet og i båten.

Finner de også på E-bay: http://www.ebay.com/itm/50-Magic-Sponge-Block-Multi-Cleaner-Melamine-Foam-/170534551171?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b4a6be83

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive