hfthomas

Erfaringer med klargjørerne hos RSA bil?

Hei!

Får ny firmabil ganske straks fra RSA bil(fiat), og lurer på hva de gjør med bilene før utlevering?

Det er en hvit fiat scudo og skal bli montørbil, men det er noe med at det klør i fingra når det er kliss ny bil :P

Så jeg vil gjerne ha tips på hvilken voks jeg bør bruke til den? Så på den i stad, og det virker som om den var ubehandlet og mye drit. har stått ute en stund, Så må nok kjøre på med avfetting og polere først. Har bare scholl s30 og scholl orange pad og roterende maskin som mildeste kombo. Gjør det bare vondt verre? Har tilgang på flex DA evt.

Bør jeg si ifra til de at jeg tar det selv?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S30 og orange pad får nok en ny hvit bil strøken. La de klargjørerne ta grovarbeidet. De skal være så udugelig at du kan reklamere ved levering, hvis ikke S30 og orangepad kan rydde opp fra klargjøring.

Jeg ville fått tak i den FlexDA'en til dette, siden du spør om grunnleggende ting ;)

En hvilken som helst voks vil funke bra. Colinite, Nattys, Swissvax, Dodo Juice, Scholl, Meguiar's, Autoglym....

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar!

Da har jeg litt kosearbeid foran meg. Ja, kanskje greit å ikke drite seg ut med roterende på ny bil :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% av møkka går nok bort i vask, og resten går i padden, om du ikke clayer da.. Lurt å rengjøre/vaske pad ofte spesielt om det er single stage lakk.. Og med den comboen,blir det veldig blankt. Kosejobb med Flex-da:) Lykke til, og gratulere med ny bil:)!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive