Gå til innhold

Vinner av konkurransen, kreative detailerstunts!


hmsilset

Recommended Posts

hmsilset

Her var det så jevnt fordi alle var enten morsomme. bra utført eller hadde bra bilder.Alle deltagerne hadde enkelte bilder eller write up som hadde gjort at dem hadde fortjent å vinne! Når det gjelder humor, var Dawl sin tråd veldig bra, og det var mye humor jeg var ute etter, selv om jeg i følge overskriften på tråden var ute etter kreativitet.Derfor valgte jeg en av de trådene som hadde både kreativitet,mange timer og gode bilder. . Det ble en nesten umulig oppgave å kåre en vinner her, så jeg setter noen andre til å vurdere neste gang :)

Sindre2 stikker av med seieren for å ha gitt plenklipperen er veldig bra løft! Bildene var gode, og jobben virker grundig utført!

http://www.detailersclub.no/forum/topic/13159-sindres-bidrag-i-hmsilsets-konkurranse/

Send meg adresse på pm, så skal jeg få sendt premien så fort som mulig.(tar sikkert noen dager :)

Gratulerer :fun:

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel

Gratulerer Sindre2, enig med hmsilset at ditt bidrag var best :) Fikk et fantastisk løft den klipperen.

Burde gi egen klipper et løft snart, men med kanskje 4kvm plen på tomten har jeg kun en sliten "skyveklipper" som fulgte huset da jeg kjøpte og ikke er på langt nær like egnet for S&S ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, det var som fortjent. Riktig som hmsilset sier, mange gode bidrag, men vurderingen av Sindre2 sitt bidrag var riktig. Grundig utført "drittjobb" på klipperen.

Never a failure, always a lesson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...