Gå til innhold

Mine samlede S&S


Simen

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 9 months later...
alexanderst

Huff og huff, trodde det var en spennende oppdatering her, men så gikk alt en helt annen vei :unsure:

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Ja det kan du si.. Men skal få ryddet opp i det når jeg kommer hjem fra ferie. Må vel sette av en hel kveld til dette (sukk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Kan tenke meg frustrasjonen når noe slikt skjer så mange timer folk her inne har brukt på å laste opp og legge inn bilder fra Photobucket og inn på forumet.

Hva har skjedd egentlig? Er bildene fjernet fra Photobucket?

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Kan tenke meg frustrasjonen når noe slikt skjer så mange timer folk her inne har brukt på å laste opp og legge inn bilder fra Photobucket og inn på forumet.

Hva har skjedd egentlig? Er bildene fjernet fra Photobucket?

Han har lastet opp for mye bilder iløpet av en periode. Dette løses ved å vente en stund eller å betale for tjenesten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Bruker noe som kalles 'Gallery' - i regi av kristian_ her inne på forumet. Er sikkert bare å sende han en PM om du vil ha bruker der. Koster 'ingenting'..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Eller slette noen bilder?

Jeg bruker uansett ikke Photobucket lengre, begynner å bli en stund siden det nå..

Det hjelper ikke å slette. Du må enten vente, eller betale.

Bruker noe som kalles 'Gallery' - i regi av kristian_ her inne på forumet. Er sikkert bare å sende han en PM om du vil ha bruker der. Koster 'ingenting'..

Vurderer dette selv da jeg er meget missførnøyd med PB etter oppdateringen. Har mistet mange goder der, det er masse reklame og det er også noen bug's som jeg irriterer meg grønn over.

Har fått et meget trivligtilbud av _Kristian tidligere.

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...