Gå til innhold

Mini S&S Sitteputer


Jørgen

Recommended Posts

Da er sommeren for alvor kommet til Bergen, og da var det på tide å plukke fram hagemøblene igjen..Det jeg hadde glemt var at sitteputene var ekstremt møkkete og fulle av fugleskit etter en del fuktige vors forrige sommer, så jeg fant fram våtsugeren, foma munnstykke kjøpt av Christer på forumet her, greenclean, mothers møbelbørste og en sprayflaske med vann. Ganske fornøyd med resultatet, putene ser nye ut nå! :) Legger ved noen før og etterbilder, god sommer til alle her inne! :)

post-2745-0-40098200-1337695769_thumb.jp

post-2745-0-33146000-1337695772_thumb.jp

post-2745-0-60060900-1337695783_thumb.jp

post-2745-0-29635100-1337695786_thumb.jp

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær forsiktig med å vaske laminatgulv med GC..

Jeg fikk en god ide her for en liten stund siden og fant ut jeg skulle ta livet av de ymse flekker som er rundt på gulvene her (blir litt gris med små unger....).

Sprutet GC ~1:16 på flekkene og lot det virke mens jeg sprutet på de andre.. Når jeg kom tilbake for å tørke opp etter par minutter hadde det trekt seg inn og begynt å svelle opp gulvet (!!).

Dette skjedde heldigvis ikke på parketten, og det skjer heller ikke ved tilsvarende tid med eksponering av vann/melk/juice eller hva det nå måtte være ungene griser med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Funker fjell å vaske laminat med GC, men man må gnukke over med mopp med en gang, ellers trekker det som du sier ned i laminatet... men det gjelder for grønnsåpevann også :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...