tharshan 52 Skrevet 21 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 21 Mai, 2012 (endret) Hei! Trur faktisk at eg ikkje har laga tråd om bilen min. Kan jo forsåvidt gjere det http://www.detailersclub.no/uploads/emoticons/default_smile.png Denne bilen kjøpte eg 01.11.10. Det vart gjort litt med bilen: - Heillakkert i orginal farge - Stod ein B16a2 motor - Skunk2 innsug - aem pipercross filter - type r carbonleppe - type r vinge - galfer tuning klosser og skiver frammer og bak - Blå NGK Hyper Silicone Power Cables og NGK Iridumsplugger. - Exedy Organic Clutch - Exedy 9lbs svinghjul - tanabee eksos - Energy Suspension ploy.foring i girøverføringa - 99-00 baklykter - aem fuelrail På denne tid ana ikkje eg så mykje om... ja, polering http://www.detailersclub.no/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.png Det var turtlewax og biltema svamp. Men nok om det. VTEC. Var virkeleg spesielt det! Det følgte med nokon blackhousa lykter som ikkje var e-merka. Dei hadde eg vel montert på det bildet ovenfor. Men disse tok eg av veldig fort siden dei ikkje hadde justeringsmuligheter. Kjipe greier. Så begynte eg å drømme. Nye felger, coilovers, camber kit og litt NA trim. MEN så oppdaga eg eit enormt olje forbruk. Heilt enormt. Var vel ca. to liter på 50mil ca. Så nå vart nyborg garage kontakta og det var lagt plana for litt trimming samt overhaling. Det vart kjøpt inn Buddyclub spec 3+ kammer, fjører og drev, grenrør og bensintrykkregulator samt komplett pakningssett med lager, stempelringer og høgkom stempler. Her skulle det bli litt meir futt. I mellom tida skjedde det ei lita uhell. Et hull med ei søyle. Uff. Var virkeleg kjipt. Vart litt banking og vasking og festing. Såg nogelunde bra ut. Bedre enn å betale 10k som verkstedet ville ha. Siden bilen var så høg: Fekk den liten senk i form av supersport 50mm fjører: Tida gjekk. Oljeforbruker var like gale. En dag stoppa bilen pga igjen soting plukkene. Så var det å bytte plugg og kjøre den rett opp til Trondheim for fiks. Bilen vart levert. Mr. Nyborg begynte på bilen. Fann ut av at det var litt verre enn kun stempel ringene. Dette måtte borrast. På den var eg forbanna på forrige eigar. Bilen hadde brukt opp all oljen allereie på turen heim. Jaja. Å få alt til hadde ikkje eg råda. Ikkje lett som student. Så kom det ein som ville bytte motoren min + litt deler og mellomlegg mot ein JDM B18C-r. Så bilen fekk ein overhalt B18C-R motor http://www.detailersclub.no/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/biggrin.png Det var en av drømmene. Bilen kom heim att etter nokre veker med "ny" motor med null i olje forbruk: og sommerfelgene kom på: Så drømte eg vidare. Bilen fekk e-merka blackhouse lykter. Så fekk den litt oppgradering i understellet bak: - nye kalippere framme - brukte kalippere bak - Ferodo DS2500 framme og hawk HP+ bak - ASR 24mm stab stag med spheriske endlinks og subframe brace - nye skiver framme og bak - function 7 LCA Deler som skal på Tilstand før: Skive framme Bak Bremsebak Tilstand etter: Så vart flytting til trondheim. Så gjekk det eit halvt år med drømming. Og på dette tidspunktet fann eg dette fantastiske forumet! Då vart det oppretta kontakt med swissvax og masterbag vart kjøpt inn, samt DA maskin. Samtidig vart nye OZ alleggerita white 17" kjøpt og satt på bilen og cobra evo 3 coilovers. Bilen fekk korrigering med S3 gold etterfulgt av S30+. Dette holdt ikkje mål då lakken var så mjuk at det vart swirls allereie ved første vasken. Motorfestivalen i Stryn 2011 nærma seg og S40 vart kjøpt inn. Bilen fekk gjennom gå dette og alt var berre fryd: Der var det stopp. Ulykkene slo til. Først bot. Så var det innbrudd med knust side rute. Også kom det værste tilslutt: + skade på begge dei nye OZ felgene. Resultat: Skade for 67K Heldigvis hadde eg full kasko. Det var å få på plass ny rute. Deretter fekk bilen nye coilvers. Var ikkje fornøgd med kor stive cobraene var(6/5kg). SÅ nye modus agile coilovers med 12/10kg vart kjøpt: Great! Desse skivene sprakk ogsåhttp://www.detailersclub.no/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.png Bilen vart ståande ein stund etter dette og litt deler vart kjøpt inn: - Hardrace camberkit framme/bak - Hardrace toekit bak - Hardrace RTA foring - Carbotech XP12 klosser framme - Hawk HP+ bak - Grenrør + katerstatter Skaden forblei der. Så vart eg sjuk og lagt inn på st. olav i ei veke. Så kom det ny bil i hus. Golf 6 bluemotion 11' med 5500km på telleren. Så Civicen var parkert for vinteren Så kom våren. Bilen vart ribba og vart levert til lakk og retting. I første omgong skulle berre bakskjerm og dør lakkerast. Men det endar visst opp med lakkereing og fiksing av heile venstre side, bak/fram fanger, høgre bakskjerm og høgre sideskjørt. Så nå gledes til å få tilbake bilen! Så nå ventar eg spent på bilen! Slik ser spec på bilen ut pr. dags dato: Motor og understell: B18C Tanabe catback eksos ITR innsugsboks og arm Blå NGK Hyper Silicone Power Cables og NGK Iridumsplugger. Exedy Organic Clutch Exedy 9lbs svinghjul Nye framkalippere Federo DS2500 Biltema skiver framme mekonomen skiver bak hawk hp+ klosser bak Skunk2 dualbend shortshifter Energy Suspension ploy.foring i girøverføringa, øvre bærearm og stab.stag framme. Function7 lca ASR subframe brace ASR 24mm stab stag bak Hardrace LCA framme Modus agile coilovers med 12/10kg Eksteriør: Type R leppekit Type R takvinge Klare sideblinkers 99-00 baklykter 17" alu sommer 15"alu vinter Interiør: Orginalt VTi interiør Stereo: Mtx T8652 frontsett diverse demping i dørene JL Audio 450/4 Alpine 9887r Endret 11 Oktober, 2016 av tharshan Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stusjelig 8 Skrevet 21 Mai, 2012 Rapporter Share Skrevet 21 Mai, 2012 jammen si du har vært uheldig :/ veldig pen bil btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 21 Mai, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21 Mai, 2012 (endret) Jepp, det kan man si. Var utruleg fornøgd bortsett frå nokre skavansker. Men det var litt for mykje. Det morsomme var at alt skjedde på 7 dagar. Først bot, tre dagar seinare innbrudd og 3 dagar seinare igjen small det. Var forressten utforkjøring. Nå gledes det til bilen kjem frå lakkering! Då skal bli lagt vekt på understell og motor samt banekjøring. Har Federal RSR dekk på vinterfelgane. Endret 21 Mai, 2012 av tharshan Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 23 Oktober, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23 Oktober, 2012 Så... Det skjedde mykje i sommar. Fekk omsider bilen tilbake igjen! og denne gongen var eg fornøgd itillegg! Et av dei første bildene når eg henta bilen: Parkerte egentleg bilen RETT i garasjen for en aldri så liten understellsoppgradering: Det som var på agenda var som følger: - Hardrace camber kit framme - Hardrace camber kit bak - Hardrace toe kit bak - Hardrace RTA foring - Nye biltema skiver frammer - Mfactorry extended balljoint - Nye OEM boltar bak Her ser man at foringen er klar til å byttes ut Tok ikkje lange tida før ting vart tomt baki der Endel av delene: Nye foringer på plass Nye kuler Ting begynner å kome på plass: Også var den plutseleg på bakken med sprett ny understell lav nok? Så var man ferdig da? Neppe! Det rulla plutseleg inn en hyggeleg MMS Kortid etter på vart det slik: Hjulstillinga vart som følger: Framme: -2 grader og 50 minutter i camber 0.1 spredning Bak: - 1 grader og 50 minutter i camber 0.1 spredning Og sjølvsagt var man ikkje ferdig. Katalysator og AC skulle vekk, samt så skulle nye Carbotech XP12 klosser og grenrør ilag med testpipe inn: God plass til turbo nå Så var det til årets happening. Club Honda Norway@ACR Bilen/understellet klarte 200mil + banekjøring heilt fint! Litt dekkslitasje hører med sjølvsagt. Rundetid: 1.52.8 Første gongen eg kjøre på bane, så er godt fornøgd:) Et av dekka: og inni dekka Siden banekjøring gav mer smak, bar det etter ei kort periode tur til trackday@rudskogen 29.09.12 Igjen oppførte bilen seg eksemplarisk! Tid: 1.51.1 På veg Klar til litt action(nesten iallefall) En kompis som knipsa litt bilder frå dagen: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151022475906082.418315.567331081&type=1 1 Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanderion 6 Skrevet 4 November, 2012 Rapporter Share Skrevet 4 November, 2012 Når jeg ser gjennom denne tråden, savner jeg virkelig gamle Honda'n min! Morsomme og pålitlige biler altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 5 November, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5 November, 2012 Jepp! Utruleg artige bilar, spesielt med B18:D Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmsilset 3 855 Skrevet 5 November, 2012 Rapporter Share Skrevet 5 November, 2012 Artig bil Rask må den være også.Rekorden min er 1:58 på regn.Kjører ikke fotere når det er tørt for da kjente jeg ikke så godt når det begynte å slippe Hadde mr2 med 270hk, men er pysete. Siter Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene 10 timers detail som nybegynner.Facebook-hmsilset-bilpleie Twitter-@fastdetail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 5 November, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5 November, 2012 Takk! Regn er jo håpløst:p trur det raskeste eg kjørte då var 2.06.xx. Men fekk terpa linjer da. Kan hende at det var derfor det gjekk så bra når det vart tørt:) Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 17 Mai, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17 Mai, 2013 Går litt i dvale når hausten/vinteren kjem. Her har det skjedd litt og masse deler har kome inn. Bilen stod pent og pynteleg i garasjen fram til påsken 2013. Første del av dele haugen kom rett før jul - ACT xtreme pressure plate og street disc, 408 tq - Hondata S300v2 montert i ECU - ID 1000cc dyser - AEM fuel rail og FPR - AEM boost og afr gauge - hasport motorfester Greia med så "dyre" målerer er at det skal gå an å kjøre signalet gjennom hondata og kjøre closed loop. Det vil sei at eg kan sette opp grenser for f.eks. olje temperatur, trykk, vanntemperatur, boost og aft. Hvis verdiene avviker veldig vil motoren f.eks. ikkje gå over 3000rpm. Eg er klar over at eg aldri kjem til å få tida til å sjå på målarane når eg kjører på bana. Så en god failsafe dette her. - AEM olje trykk og temperatur målere Så for å kjøle heile greia måtte man trå til med en sjelden radiator. 3-raders APEXi radiator til Civic EK! Og en oljekjøler eg bestilte i fylla Også må man jo tilføre nok bensin Svaret vart walbro 400lph bensinpumpe med støtte for E85 Og siden det har begynt å gå greit i svingane så må man jo holde olja nogelunde på plass Moroso 5.5qt bunnpanne med oljeretur og olje temp sensor plass Fann også ut at litt oem deler ikkje hadde skada Kom fram til at det var lurt med innerskjermer. Siden biltema skivene sprakk igjen måtte man prøve noko nytt Tarox skiver! Bitte litt arbeid kan man si - ACT cluth kit - Id 1000cc - Hondata S300 m/ecu - Aem boost gauge - Aem AF gauge - Aem Oil pressure gauge(takk til animefun! ) - Aem Oil temperature gauge(takk til animefun! ) - Aem fuel rail - Aem FPR - Hasport mounts - ultra racing 3-point strut bar - ultra racing 3-point fender bar - ultra racing lower arm bar - ultra racing lower tie bar - ultra racng c-pillar bar - setrab 25 row oil cooler - recaro black DC2 seats with rails(takk til animefun! )---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 14:53 ---------- Og en liten ordre frå Park Acura Parts - Vtec soleniod gasket - Air filter for Integra Type R air intake. - Oil filter x 10- Oil pan gasket - Exhaust gasket Honda Parts - 90166-SR3-000 x4 - 90504-SR3-010 x2 - 90372-SR3-003 x2 - 90133-S04-000 - 90131-ST7-000 - 90183-SR3-000 - 90371-SR3-000 x4 - 95701-12020-08 - 95701-12025-08 x3 - 90186-SL4-000 - 90505-SB2-000 x5 - 90165-S04-000 - 90188-SR3-010 x2 - 90505-SR3-000 x2 - 90176-S04-000 x3 - 95701-10020-08 x3 - 94050-12080 Enigne: - 16010-S01-A32 - 50841-ST0-N10 - 50842-ST0-N10 - 15400-PR3-315 Interior: -34252-692-003 Suspension: - 90120-SB0-003 x 2 - 90172-S04-003 x 4 Body: - 74101-S04-J10 - 74151-S04-J10 - 90126-SR4-000 x 2 - 90682-SB0-003 x 6 - 91501-S04-003 x 14 - 90126-SR4-000 x 8 - 90308-SB2-013 x 2 - 33302-SR3-A01 - 76810-S01-004 - 76815-S01-004 - 01463-S01-A01 x 2 h - 76600-S04-G01 - 76610-S04-A01 - 76630-SH3-G11 - 76620-SH2-A02 - 33303-S04-G02 - 33304-S04-G02 - 21351-PR3-010 Delehaugen var på plass og same med sola. Rett inn for upgrades På tide med nytt luftfilter Hull i mansjetten som måtte fikses Før innerskjerm etter Skivene hadde også lurt seg på plass, hehe. På tide med nye torque fester også dei og kom på plass på en eller annen måte. Hurra! Var ikkje fornøgd med 12kg fjører forran, så det vart nye swift 16 kg fjører. Så til dagen tippe konkurranse. Det er gjort to mods/oppgradering/bytting på dette bildet(sjå borti ifrå at bilen er skitten) Kva er dei? Felgene var så skitene at noko måtte gjøres En god vask og et lag med autobahn er oppskriften! Og på bil Det vart arrangert åpen dag hos dekk1 Tiller, så vi frå club-honda måtte prøve å stille opp Måtte jo vaske bilen dagen før Det vart vel en ganske laaang post Det som skjer nå er at det skal monteres Hondata min. Måtte ha en overgang og fekk den nettopp, ilag med litt andre deler Så får man sjå kva som skjer med bilen vidare. Det skal iallefall blir en god polering med Swissvax insignisv2 voks til sommaren! 1 Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Jacobsen 43 Skrevet 18 Mai, 2013 Rapporter Share Skrevet 18 Mai, 2013 Så til dagen tippe konkurranse. Det er gjort to mods/oppgradering/bytting på dette bildet(sjå borti ifrå at bilen er skitten) Kva er dei? ITR seter? Tøff Civic! Siter Mercedes Benz W211 Suzuki GSXR1000 K7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer Christer 2 924 Skrevet 18 Mai, 2013 Moderatorer Rapporter Share Skrevet 18 Mai, 2013 Nye viskerarmer og viskerblader? 1 Siter It's not the end of the world, but you can see it from here. Samlede Werx | Bilpleielogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Admins Dennis 546 Skrevet 18 Mai, 2013 Admins Rapporter Share Skrevet 18 Mai, 2013 Morsomt prosjekt Hvilken turbo og effekt har du planer om å oppnå? Du skal vel kjøre på E85 siden du har kjøpt 400l+ pumpe? Nå er jeg ikke veldig inne på Honda, men 1000cc dyser kan fort bli i minste laget på E85 hvis du har planer om en del effekt. Skal du kun kjøre på E85 bør du også kvitte deg med oljeåndinga slik at den ikke går inn på innsuget. Siden etanol ikke løser opp olje vil du få en tjære lignede guffe på innsuget,dyser og ventiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 21 Mai, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21 Mai, 2013 ITR seter? Tøff Civic! 5 poeng! Integra type R stoler ja Takk takk! Nye viskerarmer og viskerblader? og 5 poeng til deg og! Viktig å få med seg at det er OEM, hehe. Sånn er det med billige deler frå USA. Morsomt prosjekt Hvilken turbo og effekt har du planer om å oppnå? Du skal vel kjøre på E85 siden du har kjøpt 400l+ pumpe? Nå er jeg ikke veldig inne på Honda, men 1000cc dyser kan fort bli i minste laget på E85 hvis du har planer om en del effekt. Skal du kun kjøre på E85 bør du også kvitte deg med oljeåndinga slik at den ikke går inn på innsuget. Siden etanol ikke løser opp olje vil du få en tjære lignede guffe på innsuget,dyser og ventiler. Og langtidsprosjektet. Ligger et turbokit i Oslo eg vurderer. Det er da med ein GT28RS turbo og målet 300whp eller rett under. Langsiktig er planen å kjøre E85, men ikkje så lenge det er så dårleg tilgang. I Stryn er det iallefall vanskeleg å få taki, så. Med 1000cc skal det vere nok til opp til eit nivå eg tenker meg. Var igrunn derfor eg gjekk for så store dyser og bensinpumpe. Kjem aldri til hente ut noko meir enn 500whp uansett. Siden eg skal kjøre på 98 oktan først, så har ikkj eg tenkt så mykje på oljeådinga, men takk for tipset! Skal sjekke det ut nærmere. Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 21 Mai, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21 Mai, 2013 Her er forressten et bilde frå den åpne dagen hos dekk og felg Tiller! Og ja, bilen er skitten, men sånn er det når været er slik. Her er et regnestykker på målerene: Prislapp: Boost - 846 + shipping AF - 1050 + shipping Olje temp - 770 inkl. shipping(Så vidt brukt) Olje trykk - 770 inkl. shipping(Så vidt brukt) Vann temp - 1022 inkl. shipping Sum: 4458,- Dyrt, men trur det vil redde meg når eg skal kjøre alt gjennom hondata Det siste eg har gjort nå var å montere opp Hondata S300. Dette gjorde han som overhalte satt inn B motoren. Han lasta inn basemap og juster bitte litt til det såg bra ut. Hadde frå før av kobla opp lambden kjapt. Fekk jo fort sansen for mapping, så brukte 18. og 19. mai på mappe bensin endel. Gjekk vel 6-7 timar med mapping. Tar sin tid, men nærmar meg der vil vere. Ein wavetrac LSD står meget høgt på lista. Får sjå når eg har råda til å bestille det Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 26 Mai, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26 Mai, 2013 Måtte vere litt blank før treff! Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 19 Juli, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19 Juli, 2013 Vel, siden Mr. animefun brukte motorromet mitt på Dombås treffet som eksempel på korleis det ikkje skal sjå ut... ... så måtte eg vel gjere noko med det... ... steg 1 wiretuck. Siden eg var godt i gang, så måtte desse skruene pensjonere seg. Resultat: Også til dagens mod. EK9 Type r Momo ratt Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsa 289 Skrevet 19 Juli, 2013 Rapporter Share Skrevet 19 Juli, 2013 Steike for oppgraderingsliste! Og så fint å rent motorrom da du, god inspirasjon siden det står på agendaen for meg nå og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanderion 6 Skrevet 21 Juli, 2013 Rapporter Share Skrevet 21 Juli, 2013 Beklager at du ikke fikk sitte på igår, Tharshan! Du blir første mann neste gang vi skal på bane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 21 Juli, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21 Juli, 2013 Hehe, det går bra:) var jo litt opptatt med å kjøre sjølv + at det vart jo litt stopp i kjøringa. Vi har altså vore på årstreffet til club honda Norway ved Gardermoen raceway og kjørt ss4. Tid: 1.35.xx Steike for oppgraderingsliste! Og så fint å rent motorrom da du, god inspirasjon siden det står på agendaen for meg nå og Takker for det! Begynner å bli bra nå føler for litt meir power nå Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharshan 52 Skrevet 5 August, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5 August, 2013 Et par bilder av bilen frå treffet Litt bank får skivene iallefall Bilen har nå defekt indre styrestag og en gåen mansjett. Så deler som er bestilt: - Nye OEM indre styrestag - OEM mansjett - Hardrace super tie rod - Hasport motorfeste brakett - Integra type r fram kalipper - 1" master sylinder Så i starten av neste veke kan det hende at blir kjøpt inn noko kult Siter Golf VI bluemotion 11' Honda Civic 97' VTiR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.