Gå til innhold

.


oppdatert

Recommended Posts

Selv bruker jeg for det meste AutoBrite Magifoam, er veldig fornøyd med den. Gir bra skum som henger lenge, rengjør bra og er snill mot lsp. CG CW&G er også et produkt som rengjør godt, skummer ikke så bra og kan tære godt på lsp dersom den blandes for sterk. Bruker denne for det meste til berøringsvask.

Endret av TomE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Citrus Wash & Gloss fungerer bra til dette formålet. Nå har jeg også kjøpt inn Autofoam.

Såper jeg kan be dere holde langt unna skumkanonen er Nanolex Reactivaing Shampoo. Den bør bare brukes i bøtte, og den jobben gjør den bra ;)

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Geir, Citrus Wash & Gloss skal også testes, bruker denne alltid til berøringsvask, den skummer som hakka møkk :thumbs: men det sies at den tar ikke veldig mye skitt med en skumkanon, mye skum og lite guffe. Ikke vet jeg, har kun lest om det :)

Det kan det godt hende du har rett i. Jeg har vanligvis kjørt bra med avfetting og iron x de gangene jeg har prøvd citrus wash & gloss, så jeg vet ikke hvor mye dritt den egentlig tar.

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...