Steinar33

Foam Lance - produkt anbefalinger

Hei, skal skaffe meg en slik skum kanon til min Nilfisk E130.

Ønsker litt tips på hva slags såpe dere andre bruker til deres kanoner.

Målet er i alle fall (selvsagt) :) at det skal bli minst mulig berøringsvask.

Har lest et par tips her og der, Citrus Pre-Wash nevnes og snowfoam, men jeg er usikker.

Tips mottas med takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv bruker jeg for det meste AutoBrite Magifoam, er veldig fornøyd med den. Gir bra skum som henger lenge, rengjør bra og er snill mot lsp. CG CW&G er også et produkt som rengjør godt, skummer ikke så bra og kan tære godt på lsp dersom den blandes for sterk. Bruker denne for det meste til berøringsvask.

Endret av TomE
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magifoam er favoritten! Bruker også Chemical Guys sin No Touch, men synes ikke den henger like lenge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Bilt-Hamber Autofoam.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Bilt-Hamber Autofoam.

x 2 ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, da blir det Bilt-Hamber autofoam :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes Citrus Wash & Gloss fungerer bra til dette formålet. Nå har jeg også kjøpt inn Autofoam.

Såper jeg kan be dere holde langt unna skumkanonen er Nanolex Reactivaing Shampoo. Den bør bare brukes i bøtte, og den jobben gjør den bra ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Geir, Citrus Wash & Gloss skal også testes, bruker denne alltid til berøringsvask, den skummer som hakka møkk :thumbs: men det sies at den tar ikke veldig mye skitt med en skumkanon, mye skum og lite guffe. Ikke vet jeg, har kun lest om det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Geir, Citrus Wash & Gloss skal også testes, bruker denne alltid til berøringsvask, den skummer som hakka møkk :thumbs: men det sies at den tar ikke veldig mye skitt med en skumkanon, mye skum og lite guffe. Ikke vet jeg, har kun lest om det :)

Det kan det godt hende du har rett i. Jeg har vanligvis kjørt bra med avfetting og iron x de gangene jeg har prøvd citrus wash & gloss, så jeg vet ikke hvor mye dritt den egentlig tar.

Endret av Geir
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive